جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۲
۳

حجاب جالب بانوی ژاپنی در تهران

سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۲۷
کد مطلب: 490258
حجاب جالب بانوی ژاپنی، در سمینار ایران و ژاپن، زنان،صلح و توسعه پایدار که دوشنبه با حضور شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان رئیس جمهور و معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در مرکز مطالعات وزارت خارجه برگزار شد.
به گزارش جهان، سرکار خانم «بابایی» ،پوشیده در چادری سیاه و و با نگاهی سرد و نافذ ، هیبتی خاص دارد که به سرعت انسان را به یاد اهالی شرق آسیا می اندازد. ایشان را تا ۲۱ سالگی با نام «کونیکو یامامورا» صدا می کردند ولی او دیگر سال هاست که «حاج خانم بابایی» خوانده می شود. به راستی آیا خانواده «یامامورا» در دورترین افق های ذهنی خود تصور می کردند که یکی از نوادگانشان به خیل سربازان «حضرت روح الله» بپیوندد و خون سرخش بر خاک گرم کربلای ایران اسلامی ریخته شود. و این چنین است تقدیر کسی که باران رحمت خاصه ی خداوند بر وجودش ببارد و برکتی آسمانی به حیاتش ببخشاید.


https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000490/nf00490258-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیدوحید
United States
ایشان به احتمال قوی جزو مسلمانان ژاپنی ساکن ایران هستند.
واقعا حجاب زنان ایرانی که کنار ایشان نشسته اند جای تاسف دارد.
بانوى مورد نظر عكس كه با پوشش چادر هستند در ضمن مادر يكى از شهداى دفاع مقدس هم هستند و جزء زنان انقلابى محسوب مى شوند و زمان انقلاب هم فعاليت انقلابى در ايران داشته اند .
امیر
Iran, Islamic Republic of
چ کسانی هم سخنران بودن واقعا
مولاوردی و ابتکار

واقعا خاصیت این دوتا واسه مملکت چی بوده؟ همش همایش و سخنرانی و عکس یادگاری و امضا تفاهم نامه

تو عمل چی حاصل شده؟
یکی ب ما بگه بدونیم