جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۳
۸

پیامک تبلیغ سفر روحانی به اصفهان

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۲
کد مطلب: 405491
هزینه های هنگفت سفرهای آقای روحانی همواره با انتقاداتی همراه بوده است.


  
https://jahannews.com/vdcaomny649nwy1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaomny649nwy1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمود
Iran, Islamic Republic of
مشک آنست که خود ببوید ......
شریف
مخالفان خاصه اصلاح طلبان که بخاطر تحمیل هزینه سفربه بیت المال از دولت گذشته مرتب انتقاد میکردند چرا در خصوص هزینه سفرهای رئیس جمهور محترم کنونی لب فرو بسته اند یک بام و دو هوا منصافنه انتقاد بکنید نه جانبدارانه
فدایی رهبر
Iran, Islamic Republic of
سلام. وقتی پیامکی ارسال شده باشه به یه گوشی ، بالاش اسم طرفیا شماره ای که پیامک اومده زده میشه. در حالیکه بالای این متن نوشته text message. وقتی فردی می خواد پیامکی بفرسته این صفحه رو باز میکنه و توش پیام رو میده. پس ممکنه یه نفر این پیامک رو تو موبایلش نوشته باشه و ازش عکس گرفته باشه. به همین راحتی.
البته ناگفته نمونه که از این تبلیغات هم که معمولا میشه ولی وقتی خبری میذارزید جوری عمل کنید که مو لای درزش نره و از این ایرادها بهش وارد نشه. میدونم که این دیدگاه رو نمیذارید. چون چند ساله با سایتتون آشنام و دیدم اکثر دیدگاه ها رو حذف می کنید مگه اونایی که باب میلتون باشه. چند تا هم نظر مخالف میذارید که کسی بهتون شک نکنه. البته من حرفهای صادقانه و اقعی میزنم. خودم هم انقلابی ام و فدایی رهبری.
Iran, Islamic Republic of
برای ما هم آمده بود.
Iran, Islamic Republic of
سخنرانی ایشان درست 2 دقیقه قبل از اذان شروع شد و رادیو هم اذان پخش نکرد. فقط یک دانگ دونگ . اعلام زمان اذان روی صدای سخنرانی مستقیم!
سرور
محبوب!!+!!!!!+!!!!!!
1naQd.ir
Iran, Islamic Republic of
وقتی شماره فرستنده را پنهان کردید، از کجا مشخص بشه که واقعا از ریاست جمهوری پیامک آمده؟!؟
بهتر از احمدی نژاده که بچه ها رو از مدرسه با اتوبوس می بردن