پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۴
۱۱

پیام تسلیت "آلن ایر" به ظریف

جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب: 333817
آلن ایر سخنگوی فارسی‌زبان وزارت خارجه آمریکا در پیامی فیسبوکی، درگذشت مادر وزیر امور خارجه کشورمان را به ایشان تسلیت گفت.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر فروزنده
تسلیت میگم دکتر ظریف . ببینم سایتای افراطی این نظر رو هم سانسور میکنن یا نه
ای بابا شما باور می کنید دقیقا متن با فرهنگ عمیق ایرونی تنظیم شده... این هم مثه خیلی شخصیت های ایران است که خودشون نیستند..
پیامی عربی و مسلمان وار سخنگوی وزارت خارجه آمریکا خیلی باحاله.
صادق
شما با چ فیلترشکنی تشریف میبرید فیسبوک؟
لعنت به روباه مکار
ما این حقه ها رو از بریم اخوی
خدا بیامرزه
مسلمانان مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید

که کفر از شرم یار من مسلمان وار می‌آید
حامد
بیچاره ان مرحومه چه میکشه از پیام تسلیت این ابلیس.آقای ظریف برای شادی روح مادرش هم که شده باید جواب دندان شکنی به او بدهد.
سامان
فکر کنم متن تسلیت رو از روی یکی از روزنامه های وطنی برداشته کاملا کارشناسیه شاید هم از داخل براش فرستادن و هماهنگ کردن. واقعا این امریکایی ها چقدر ماهن!!!!!!آخی حیونکی ها اینقدر مهربونن و قلبشون ظریفه که نگو
محمد
اگه سرنوشت ما دست شماها بود که این بنده خدا رو هم مثل بقیه مردم ایران زودتر از اینها به رحمت خدا میفرستادید مثل مردم عراق و افغانستان که هر روز خیلی ها رو به رحمت خدا نزدیک میکنید.چقدر شما به مردم خدمت میکنید
لیلا
به انا لله و انا الیه راجعونش دقت کردید؟!!!خیلی خنده داره .جالبه که این امریکایی ها به انا لله مردم دنیا اعتقاد ندارن برای جان ومال وناموس مردم احترام وحریمی قائل نیستند اما به اینکه باید همه هرچه زودتر به سوی خدا برگردونن بسیار معتقدند و دست بکار .