شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۴
۵

کلید همه مشکلات در دست روحانی!

سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۱۹
کد مطلب: 289281
حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شب دوشنبه در پایان برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با نشان دادن کلیدی از آن به عنوان کلید مشکلات نام برد!

https://jahannews.com/vdch6wniz23n6id.tft2.html
jahannews.com/vdch6wniz23n6id.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اکثر صحبتهای ایشان بی محتوا بود و بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت که یکی از آنها نشان دادن یک کلید مسخره بود که آدم فکر میکرد هاشمی فقط آن کلید را در اختیار دارد و حالا چون خودش نتوانسته بیاید داده به آقای روحانی تا تمام مشکلات کشور را یک جا با همان کلید جادویی حل کند !!!! آن کلید مسخره از اول انقلاب دست شما در دولتهای شانزده ساله هاشمی و خاتمی بود و هیچ هنری از شما ندیدیم مگر جسور شدن دشمن نسبت به ما و عقب نشینی ذلیلانه مواضع ما در مقابل غرب وحشی !!! و نمیدانم چرا آقای عابدینی مجری سیما این همه خنثی در مقابل ایشان ظاهر شد شاید سفارش مسئولین سیما بوده تا بعدا بهانه نیاورند که شما نگذاشتید ما حرفمان را بدرستی بزنیم البته مردم ما آگاهند و روز رای گیری به فرموده رهبر انقلاب به کسی رای خواهند داد که اهل استقامت در مقابل زیاده خواهیهای غرب و شرق باشد و روحیه عزت بر او حاکم باشد نه ذلت و خواری که مسلمان در برابر کفار خواری را تحمل نخواهند کرد .
محمدعلی
شمایی که دم از استقامت می زنید!!! بهتر است تاریخ را مطالعه کنید تا متوجه شوید آقای روحانی تمامی هشت سال در جبهه های جنگ مسئولیت مدیریت استراتزیک عملیات های مهم را بر عهده داشتند.
استقامت بدون تدبیر و مدیریت، حماقت است، نه شجاعت.
اگه این ادعای شما درست باشه پس چرا هیچ جایی در دفاع مقدس به این اعجوبه اشاره ای نشده؟؟!!
خیلی بد صحبت کرد با مجری برنامه.
ali
Iran, Islamic Republic of
بنده از صحبت های اقای روحانی بسیار متاثر شدم والان عمق فاجعه مسولیت و تصدی ایشان را در ان پست مهم امنیت ملی دراون سالها فهمیدم -پناه برخدا درقیامت باید پاسخگو باشند