جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

اخراج دردآور زن فلسطینی از خانه‌اش

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 269949
زن فلسطینی؛ امروز آواره ترین در جهان مدرن و پر از هیاهوی فمینیسم می باشد. بوق فمینسیم گوش جهانیان را کر کرده اما برای یک زن فلسطینی هیچ حقی قائل نشده است
در رسانه ها و در فضای مجازی هر روزه تصاویر بسیار دهشتناکی منتشر می شود که بخش اعظمی از آنها مربوط به مصائب فلسطینیان تحت اشغال اسرائیل هستند و در این بین وضعیت زنان در این سرزمین، داستان غمباری است.
 
به گزارش جهان به نقل از مجله مهر، در همین ماه یک زن فلسطینی به شیوه ای  بسیار رقت انگیز از خانه خود اخراج و مورد اهانت شهرک نشینانی قرار گرفت که توهین در فرهنگ آنها به صاحبان اصلی این سرزمین نهادینه شده است.
 
 https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000269/nf00269949-2.jpg
 
این تصویر یک زن 88 ساله فلسطینی است که دیوید میچل آن را گفته است. وی از سوی شهرک نشینان یهودی از خانه خود در شرق بیت المقدس اخراج می شود. خانه ای که شهرک نشینانی که چند نفر از آنها در تصویر یدده می شوند ساکن هستند.
 
شهرک نشینان همچنین علاوه بر اینکه بر روی این زن فلسطینی آب دهان پرتاب کرده و در اقدامی بی شرمانه استفراغ کردند.
 
گروه مدافعان حقوق فلسطینیان تجربه دیدار خود با این زن فلسطینی ها اینگونه تعریف می کند: ما با او ملافقات کردیم اما در حین اینکه دیدار می کردیم شهرک با سگ هایی که پارس می کرند ما را می ترساندند و این بخشی از سیاست دولت اسرایل برای پاک سازی آرام و مداوم بیت المقدس از فلسطینیان است و از شهرک نشینان بعنوان اشغالگران خانه های فلسطینی استفاده می کند.
 
داستانه تخریب خانه های فلسطینیان هم داتسانی بس غم انگیزتر از این ماجراهاست. این خانه ها توسط بولدوزهای فلسطنی تخریب می شود و این فلسطنی ها هستند که بابت همین تخریب هم به ارتش اسارئیل بادی پول پرداخت کنند.
 
گروه مدافغعان حقوق مردم فلسطنی می گوید: یکی از دردناک ترین صحنه هایی که من تاکنون شاهد آن بودم این بود که اسارئیل یک خانواده فلسطینی ها را مجبور کرد تا خودشان خانه خود را تخریب کنند. ساسرائیلی ها توجیهشان این بود که خانه ارزش تخریب ندارد و در واقع هزینه تخریب آن برای آنها توجیه ندارد.
 
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000269/nf00269949-3.png
 
داستان فلسطینی، خانه های فلسطینی و زنان فلسطینی داستانی تزادریک برای بشریت بشمار می رود. اخیرا یک زن فلسینی به همراه کوک خردسال خود از سوی ارتش رژیم صهیونیست بازداشت شد. 
تصاوير ويديویی از لحظه بازداشت این زن فلسطینی نشان می دهد كه نيروهای رژیم صهیونیستی وی را به همراه دختر 18 ماهه اش در منطقه "ام العرايس" در جنوب شهر الخليل در كرانه باختری رود اردن بازداشت می كنند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/000269/n00269949-t.jpg
 
نيروهای اشغالگر ابتدا همسر اين زن فلسطينی را به علت کار در زمین کشاورزی خود در این منطقه مورد ضرب و شتم قرار داده و بازداشت می کنند.

یک دختر فلسطینی با عبور از تونلی در نوار غزه بر آن است تا به داماد مورد نظر در نوار غزه برسد. "مای احمدی" در ژوئن سال 2007 تلاش کرد تا از طریق تونلی به داماد دسترسی پیدا کند.
 
زنان فلسطینی در بند؛ سکوت مدعیان فمینیسم
 
زنان فلسطینی رنجی مضاعف دارند. آنها علاوه بر اینکه مشکلاتت مادر بودن را دارند در دو حوزه با مسائلی روب رو هستند. علاوه ب رخوشنت علیه این گروه از سوی اشغالگران آنها با حبس و زندان نیز تهددی می شوند.
 
تاکنون بیش از 12 هزار زن فلسطینی به اسارت رژیم صهیونیستی درآمده اند. انجمن اسرای فلسطینی سن اکثر زندانیان زن را زیر 18 سال اعلام کرده است.
 
 https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000269/nf00269949-1.jpg
                 
وزارت امور اسرای دولت منتخب فلسطینی روز سه شنبه 23 ژانویه از سازمان‌ زندان‌های رژیم صهیونیستی و تشدید بدرفتاری صهیونیست‌ها با زندانیان زن فلسطینی خبر داد.
 
وزارت امور اسرای دولت منتخب فلسطینی اعلام كرد، سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی اقدامات خشونت‌بارش را علیه زنان دربند این رژیم كه تعدادشان به 68 اسیر می‌رسد، افزایش داده است.
 
این وزارت اعلام كرد، سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی این زندانیان را از ملاقات با خانواده هایشان محروم می‌كند تا جایی كه رژیم اشغالگر صهیونیستی خانواده‌های این اسیران را كه برای دیدار اسیران خود می‌روند منع كرده و آنها را مجبور به بازگشت می‌كند. 
 
این وزارت افزود كه سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی یكی از این اسیران را از خداحافظی با مادرش منع كرد و حتی از ورود تعداد كتاب‌های مجاز برای زندانیان كاسته و آنها را از تماشای كانال‌های تلویزیونی و از نامه‌هایی كه از طرف خانواده‌هایشان به آنها می‌رسد محروم می‌كند. 
 
طبق این گزارش، سازمان زندان "الدامون" كه حدود نیمی از این اسیران در این زندان به سر می‌برند آب را به عمد به مدت یك روز بدون اطلاع قبلی قطع می كند. این گزارش در ادامه افزود كه دادگاه‌های رژیم صهیونیستی حكم های مختلفی را بر این اسیران زن فلسطینی از جمله 4 اسیر كم سن و سال صادر كرد كه سازمان بین اللمللی ذی ربط در امور زنان خواستار آزادی این اسران است.
 
https://jahannews.com/vdcgty9xyak93y4.rpra.html
jahannews.com/vdcgty9xyak93y4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سيد مصطفي
چرا اينقدر اين خبر غلط تايپي دارد؟