کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اینجا اردوی مختلط دانشجوئی در دانشگاه آزاد+تصاویر

3 ارديبهشت 1390 ساعت 14:46

به گزارش پایگاه خبری انصار حزب الله:اردوی مختلط دانشجویی دانشگاه آزاد واحد دزفول با عنوان گل گشت نوروزی با تدارک ویژه ای از سوی متولیان،برگزار شد.بی حجابی دختران دانشجو ، شوخی های زننده دانشجویان و اجرای زنده موسیقی مبتذل در فضای اختلاط ، بی بندو باری و... از جمله جلوه های ویژه این اردو بود.





این اتفاقات در حالی رخ می دهد که غفلت سنگين متولیان امر در برابر رشد روزافزون بي‌حجابي، بي‌عفتي و گسترش وحشتناک مفاسد اخلاقي و البته همراهي و تسهيل در مسير گسترش آن در بسياري از مواقع (مانند آنچه در تصاير مشاهده مي‌کنيد!) دست دشمن را براي طراحي براندازي نرم و خانه به خانه کاملا باز گذاشته است، تهاجمي که به تعبير مولاي متقيان هر ملتي را ذليل خواهد کرد و تهاجمي که سرباز مهاجم و قربانيان و امکانات و تلفات آن همه و همه، دروني و خودي‌اند! در اين عرصه سهم شما از مقابله با اين تهاجم کشنده چيست؟!

با ديدن اين تصاوير که صرفا گوشه‌هايي محدود از فضاي حاکم بر برخی اردوهای دانشجویی را نمايش مي‌گذارد مي‌توان به کنه مقاله نشريه انگليسي ديلي‌گراف پي برد!
آنجا که براي نابودي جمهوري اسلامي انفجار «بمب سکس» را برتر از هر روش سياسي و نظامي معرفي کرده است! انفجاري خاموش و البته بسيار موثر که صورت‌بندي ديگري از جنگ نرم را به نمايش مي‌گذارد،


کد مطلب: 163738

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/gallery/163738/1/اینجا-اردوی-مختلط-دانشجوئی-دانشگاه-آزاد-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com