کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شکست برنامه های "سبزها" از صادقیه تا آزادی

22 بهمن 1388 ساعت 10:48


در حالی که رسانه های ضد انقلاب با مشاهده شور و احساسات بی نظیر مردم برای شرکت در راهپیمایی از چند روز پیش با فرار به جلو سعی داشتند چنین القا کنند که مردم عادی در راهپیمایی شرکت نکرده و کارمندان و بسیجیان با پول و ساندیس در راهپیمایی شرکت می کنند حضور بی نظیر و منحصر به فرد مردم چشم هر بیننده ای را مبهوت کرد.

به گزارش خبرنگار جهان، هر چند پیش از این اعلام شده بود که با توجه به حضور کروبی در مسیر فلکه صادقیه به سمت میدان آزادی طرفداران سبز در این مسیر حضور پیدا می کنند اما مشاهدات خبرنگاران حکایت از آن دارد که حتی در این مسیر نیز حضور حداکثری مردم انقلابی و حامی انقلاب بسیار چشمگیرتر و پررنگ تر از سبزهاست.

در حال حاضر در چند نقطه کوچک و اندک منتهی به میدان آزادی شعارهای انحرافی سرداده شده توسط عده معدودی از شرکت کنندگان بلافاصله با شعارهای انقلابی مردم پاسخ داده شد.

در شش مسیر دیگر اعلام شده هیچ نشانه و اثری از سبزها به چشم نمی خورد و این عده برای نشان دادن اکثریت خود تنها به حضور در مسیر فلکه صادقیه تا میدان آزادی اکتفا کرده اند. هر چند در همین مسیر نیز اکثریت با مردم انقلابی است.

رسانه های وابسته به سبزها و سایت های حامی اغتشاش گران که با مشاهده حضور بی نظیر مردم کشورمان در راهپیمایی دچار سرخوردگی عجیبی شده اند با انتشار خبرها و تیترهایی که در آن از مردم تهران خواهش و التماس به حضور در راهپیمایی کرده اند در حالی که هنوز این راهپیمایی به پایان نرسیده از ادعاها و مواضع پیشین خود عقب نشینی کردند.

تکمیلی1:

تعدادی از اراذل و اوباش که با حضور در خیابان های نزدیک به میدان انقلاب قصد ایجاد درگیری و اغتشاش را در محدوده کوچکی داشتند با هوشیاری نیروهای انتظامی متوقف شدند و بلافاصله متواری شدند.

تکمیلی2:

حضور مهدی کروبی از بزرگراه اشرفی اصفهانی در میان راهپیمایان مورد اعتراض شدید مردم انقلابی قرار گرفت. سید محمد خاتمی نیز در هنگام حضور در بین مردم در تقاطع خیابان زنجان و آزادي با شعارها و واکنش های تند مردم انقلابی مواجه شد که شعارهایی چون "مرگ بر ضد ولایت فقیه" و " مرگ بر منافق" سر می دادند. خاتمی توسط محافظانش بلافاصله از محل خارج شد.
فرزند کروبی در گفتگو با رادیوفردا از بازداشت برادرش علی کروبی خبر داد.

تکمیلی3:

مهدی کروبی با مشاهده اعتراضات صورت گرفته به حضورش، پس از حضور چند دقیقه ای در میان راهپیمایان به منزل خود بازگشت.

تكميلي نهايي:

گزارش هاي رسيده از مسيرهاي مختلف حكايت از شركت 5 ميليون نفر از مردم تهران در راهپيمايي 22 بهمن 88 دارد.


کد مطلب: 95965

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/95965/شکست-برنامه-های-سبزها-صادقیه-آزادی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com