کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاصی جهان نیوز// انتقاد وزیر خاتمی از نوع مواجهه اصلاح طلبان با روحانی

مماشات کنیم خاتمی مجبور می‌شود «تکرار می‌کنم» را برای لاریجانی بگوید

11 شهريور 1396 ساعت 1:42

ما از همین الآن راه خودمان را جدا کنیم و از این دولت انتقاد کنیم و نگذاریم روحانی خودش را به ما بچسباند. روحانی سود و بهره خود را برد و هم در کابینه سر ما کلاه رفت و هم در انتخابات، اما چاره ای نبود.


گروه سیاسی جهان نیوز: یکی از وزرای دوره اصلاحات که اینک به خاتمی هم بسیار نزدیک است، اخیرا گفته:
برای انتخابات آینده مجلس راه ما از دولت جدا می شود. تعارف هم نداریم برای 1400 ریاست جمهوری ما باید مستقل بیاییم نه اینکه دست روی دست بگذاریم و گزینه مطرح نکنیم.

وی تصریح می کند: باید چند گزینه قوی داشته باشیم که از فیلتر شورای نگهبان رد شوند. اگربخواهیم مثل برخوردمان با روحانی، مماشات کنیم، خاتمی مجبور می شود «تکرار می کنم» را برای لاریجانی بگوید و برنامه روحانی هم همین است.

وزیر خاتمی می افزاید:ما از همین الآن راه خودمان را جدا کنیم و از این دولت انتقاد کنیم و نگذاریم روحانی خودش را به ما بچسباند. روحانی سود و بهره خود را برد و هم در کابینه سر ما کلاه رفت و هم در انتخابات، اما چاره ای نبود.

وی تاکید می کند: از همین الان می توانیم انتقاد کنیم و فضا را جدا کنیم و یک بازسازی جدید مطرح کنیم. حرفی که سعید حجاریان مطرح کرد خوب است. باید دیگران دست بگیرند و صحبت کنند که کفگیر روحانی به ته دیگ خورده و باید نقد شود. باید شروع کنیم. نباید بگذاریم حریف دوباره پرچمدار منتقد و مخالف دولت باشد و همه چیز سر ما شکسته شود.

 


کد مطلب: 545957

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/545957/مماشات-کنیم-خاتمی-مجبور-می-شود-تکرار-می-کنم-لاریجانی-بگوید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com