جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۳

روش خاص برای تکرار وزارت زنگنه

يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 536951
چند روز قبل با رایزنی معاون پارلمانی وزارت نفت و جمع کردن امضا از نمایندگان، بیانیه ای در حمایت از زنگنه و درخواست بکارگیری مجدد او در صحن علنی مجلس قرائت شد.
روش خاص برای تکرار وزارت زنگنه
گروه سیاسی جهان نيوز: در حالیکه روزنامه شرق از استعفا و رفتن زنگنه از وزارت نفت خیر می دهد ولی از سوی دیگر علام ماندن وی در این وزارتخانه نمایان تر شده است.

به گزارش جهان نيوز، این روزنامه حامی دولت نوشته است: "حرف‌و‌حديث‌هاي غيررسمي حكايت از استعفاي وزير نفت دارد. هرچند «شرق» نمي‌تواند مستقلا اين خبر را تأييد كند، اما شنيده‌ها حاكي از آن است كه بيژن نامدارزنگنه، استعفا داده و نمي‌خواهد در دولت دوازدهم بماند. از حدود يك ماه پيش هم اخباري غيررسمي منتشر شده بود كه زنگنه تصميمي براي ماندن در دولت دوازدهم ندارد؛ حالا هم خبر استعفايش به گوش مي‌رسد. اين استعفا ازآن‌رو مهم است كه از این تكنوكرات، به‌عنوان دومين مرد ديپلماسي ايران ياد مي‌شود"

اما هدایت الله خادمی نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس، در واکنش به ادعاهای شرق در صفحه شخصی خود نوشت: «وزیر نفت علاقه دارد باز هم در کابینه بماند و این بحث ها به خاطر ماندن است نه رفتن، اگر قصد بر رفتن بود زحمت جمع کردن امضای نمایندگان چرا؟»

در همین حال چند روز قبل با رایزنی معاون پارلمانی وزارت نفت و جمع کردن امضا از نمایندگان، بیانیه ای در حمایت از زنگنه و درخواست بکارگیری مجدد او در صحن علنی مجلس قرائت شد.

در این بیانیه ضمن تشکر از «اقدامات بی نظیر زنگنه » در چهار سال گذشته ابراز امیدورای شده است که از توانمندی های وی در ۴ سال آینده نیز استفاده شود!
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حضور زنگنه در وزرات همیشه برای کشور خسارت بار بوده است کاش به جای سیاسی کاری وسهم خواهی از بدنه مومن ومتعهد ومتخصص نفت کسی را انتخاب می کردند
Iran, Islamic Republic of
در توانمندی های ایشون شکی نیست فقط این توانمندی ها در جهت هرچه بیشتر پایمال شدن حق مردم این سرزمین است. (ماجرای کرسنت و کرسنتهای در راه)
Iran, Islamic Republic of
خدائيش بايد بمونه و اوضاع آشفته وزارت نفت رو سر و سامون بده