شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

تساوی پرتغال مقابل ایسلند

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب: 497632
تیم‌های پرتغال و ایسلند در آخرین دیدار مرحله نخست گروهی امتیازات را تقسیم کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس تیم‌های ملی پرتغال و ایسلند از ساعت 23 و 30 دقیقه پیکار خود را در ورزشگاه ژفری گیشار شهر سن‌آتین ‌اغاز کردند تا دور نخست مرحله گروهی یورو 2016 به اتمام رسد و از فردا دور دوم این پیکارها آغاز شود.

در این مسابقه ابتدا این پرتغال بود که چهره برتری داشت. یاران کریس‌رونالدو که کوله‌باری از تجربه را در اختیار داشتند، در نیمه نخست چندین موقعیت گل ایجاد کردند تا این که در دقیقه 31 توسط لوئیس نانی به گل برتری رسید.

اما در نیمه دوم این ایسلند بود که توسط  بیارنسون در دقیقه 50 نتیجه را جبران کرد.

 

دقایق مهم بازی:

دقیقه یک: در این دقیقه رونالدو بعد از آنکه توپی را در محوطه جریمه به نانی سپرد، این بازیکن آن را به سمت دروازه ایسلند شوت کرد که با مهار گلر این تیم مواجه شد.

دقیقه 3:‌ایسلند صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی و پیش افتادن از یاران رونالدو شد.بودوارسون در سمت چپ صاحب توپ شد که در این هنگام گیفی سیگوردسون را صاحب توپ کرد. این بازیکن نیز از روی پاتریشیو عبور کرد اما دروازه را صحیح هدف نگرفت تا موقعیت گلزنی هدر رود.

دقیقه 9: نانی مقابل محوطه جریمه صاحب توپ شد که به سمت دروازه ایسلند شوت کرد که با مهار دروازه‌بان حریف روبه‌رو شد.

دقیقه 21:رونالدو در جناح چپ از بازیکن مستقیم خود عبور و سانتر کرد که نانی با ضربه سر به توپ ضربه زد. اما گلر حریف با پا مانع ورود توپ به دروازه‌اش شد.

*دقیقه 31: لوئیس نانی از سمت راست روی سانتر ویرینیا صاحب یک توپ خوب در محوطه جریمه شد که آن را به کنج دروازه ایسلند فرستاد و گل زد.

دقیقه 50: پنج دقیقه بعد از شروع مسابقه بیارنسن روی پاس گودمونسن موفق شد دروازه پاتریشیو را بازکرده و گل مساوی را به ثمر رساند.

دقیقه 58ک‌رونالدو در محوطه جریمه صاحب فرصت برای زدن گل به دروازه ایسلند شدکه توپش به جای ورود به دروازه از کنار آن عبور کرد.

دقیقه 64 : آندره گومس، بازیکن پرتغال از جناح راست و بازیکن مقابل خود گذشت و به درون محوطه جریمه ایسلند وارد شد که شوت وی را دروازه‌بان ایسلند مهار کرد.

دقیقه 70: لوئیس نانی می توانست گل دوم خود را در این بازی به ثمر رساند. او بعد از یک چرخش به سمت دروازه ایسلند شوت کرد که با فاصله بسیاری کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 84: رونالدو در درون محوطه جریمه ایسلند روی یک سانتر بلند با ضربه سر به سمت دروازه ایسلند ضربه زد که دروازه‌بان حریف مهار کرد.

 

با انجام مسابقات گروه 6 هم اکنون مجارستان با 3 امتیاز در رده نخست قراردارد. ایسلند و پرتغال با یک امتیاز در رده دوم حضور دارند.

اتریش نیز بدون امتیاز است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *