سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

تمدید مهلت ثبت نام عتبات دانشجویی

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب: 496956
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: مهلت ثبت نام عتبات دانشجویی تا 27 خرداد تمدید شد.
 به گزارش جهان، حجت الاسلام والمسلمین فقیهی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه تمدید مهلت ثبت نام پانزدهمین دوره تمدید مهلت ثبت نام عتبات دانشجوییعتبات به دلیل اشتیاق و تقاضای پرشور دانشگاهیان صورت گرفته است افزود: تا ساعت 14:30 امروز شنبه طبق آخرین آمار بیش از 64 هزار نفر از دانشگاهیان ؛ متقاضی اعزام به پانزدهمین دوره عتبات شده اند.
 
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: علاقه مندان می توانند با توجه به تمدید مهلت ثبت نام در سامانه لبیک به نشانی اینترنتی labbayk.com نام نویسی کنند.
 
فقیهی با اشاره به ظرفیت محدود اعزام های دوره عتبات دانشگاهیان تاکید کرد: یکی از دلایل اصلی اینکه اعزام ها به صورت دوره ای صورت می گیرد برگزاری برنامه های فرهنگی متمرکز و همچنین نبودن بازه های اعزام در زمان امتحانات دانشگاهی است؛ بر این اساس اعزام پانزدهمین دوره از اول مرداد آغاز خواهد شد و تا هشتم آبان ادامه خواهد داشت.
 
رئیس ستاد تصریح کرد:تاکنون بیش از 64 هزار نفر اعم از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه ها ثبت نام کرده اند که بیشترین متقاضیان، دانشجویان متاهل هستند و همچنین دانشجویان پسر مجرد و دختران مجرد نیز تعداد قابل توجهی از ثبت نام را به خود اختصاص داده اند .
 
بیژن لطفی مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز در ادامه این گفتگو اضافه کرد: آمار ثبت نام دوره چهاردهم در مدت زمان مشابه بیش از 50 هزار نفر بود اما در این دوره تا کنون آمار ثبت نام از 60 هزار نفر فزونی یافته و این افزایش متقاضی، ما را متعهد می کند که سهمیه اعزام خود را در دوره های دیگر بالاتر ببریم و برنامه های فرهنگی و تسهیلات سفر را بیشتر کنیم.
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *