يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۲

اعلام آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 496817
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از جذب یک مدافع ۲۰ ساله خبر داد و توضیحاتی درباره جذب عزت الله پورقاز و وحید امیری توضیحاتی داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علیرضا منصوریان درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران گفت: ما یک مدافع ۲۰ ساله که در پست دفاع چپ بازی می کند از شمال کشور به خدمت گرفته‌ایم که این بازیکن نیاز به ظرفیت روحی و روانی دارد تا در استقلال بازی کند.

وی با بیان اینکه با تمام وجود برای استقلال یارگیری می کند، گفت: ما در بحث یارگیری رقابتی با حریف سنتی و قابل احترام خود یعنی پرسپولیس نداریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا عزت الله پورقاز به استقلال پیوسته است یا خیر؟ گفت: ان شاءالله این بازیکن را می گیریم.

منصوریان در خصوص وحید امیری هم تاکید کرد: تصمیم با خود وحید است. او باید خودش تصمیم بگیرد که بین استقلال و پرسپولیس یک تیم را انتخاب کند. اینطور نبوده که وحید طرفدار این دو تیم بوده باشد.

وی با خنده افزود: ما و تیم نفت تهران یک خدمتی که به امیری کرد این بود که قیمت او را از حد استاندارد خارج کردیم! من برای وحید آرزوی موفقیت می کنم. به او گفتم اولویتش برای ادامه فوتبال خارج از ایران باشد. اگر هم خواست در استقلال یا پرسپولیس بازی کند، با فراغ بال تصمیم بگیرد و به من نگاه نکند که سرمربی اش بودم.

سرمربی استقلال در ادامه صحبتهایش تاکید کرد که در روزهای آینده برای هواداران این تیم سورپرایز داریم.

منصوریان در پایان از امیر حاج رضایی پیشکسوت فوتبال ایران تشکر کرد و گفت: حاج رضایی روز جمعه هم برای من پیامک فرستاد و مرا نصیحت کرد. او در دو سال گذشته خدمت زیادی به من و حفظ آرامشم کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *