چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

تجهیز اتوبان های تهران به اتوبوس تندرو

يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 495704
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر ناوگان حمل و نقل عمومی با مشکلات جدی برای نوسازی رو به رو است که در گام اول باید آنها را حل کنیم.
به گزارش جهان،‌ احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در حال حاضر با مشکل کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی مواجه هستیم، اظهار داشت: باید نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را در اولویت اصلی کارهای خود قرار دهیم، چرا که هر چه به دنبال احداث خطوط بی آرتی باشیم به نفع مردم و حمل و نقل عمومی است.

وی با تاکید بر اینکه بحث هایی در خصوص توسعه حمل و نقل عمومی در بحث مترو و اتوبوسرانی وجود دارد، افزود: در حال حاضر ناوگان حمل و نقل عمومی با مشکلات جدی برای نوسازی رو به رو است که در گام اول باید آنها را حل کنیم.

دنیامالی با اشاره به توسعه خط 5 بی آرتی از میدان آرژانتین تا دهکده المپیک، افزود: مجهز شدن بزرگراه های تهران به خطوط بی آرتی، نیازمند مطالعه دقیقی است که باید در همان گام اول آن را در نظر گرفت؛‌همانظور که در خطوط بی‌آرتی اتوبان امام علی(ع) شاهد آن بودیم.
 
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: باید در ادامه محور رسالت و حکیم ،تونل ها جهت کاهش ترافیک همت و دیگر مشکلات  افتتاح شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *