سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

راحت‌ترین راه دشمن برای براندازی نظام

شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 492607
مسئول سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه دشمن درصدد تضعیف ایران در حوزه‌های صنعت و علم بوده و هدفش تبدیل جوان ایرانی به یک جوان تنبل و سست است، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که نفوذ در ارکان حاکمیتی بهتر از ایجاد فتنه است.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی، داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در جمع دانشجویان بسیجی، «اقتصاد مقاومتی» را به عنوان مدل پویایی از اقتصاد عنوان کرد.

گودرزی در ابتدای سخنان خود گفت: علت مخالفت دشمنان با انقلاب اسلامی در این است که ما به عنوان ایران و انقلاب اسلامی، طرحی را که ابرقدرت ها برای مدیریت دنیا تهیه کرده بودند در سال 1357 بهم ریختیم. در این طرح دشمنان کشورها را به مرکز و پیرامون تقسیم کرده و خود را کدخدایی می‌دانستند که همه کشورها باید از آنها تبعیت می‌کردند. ایران اسلامی در مقابل زورگویی های آنان ایستاد و در جهان به عنوان نمادی که می‌گوید ملت‌ها باید خودشان سرنوشت خویش را تعیین کنند یک الگو برای کشورهای دیگر شد.

وی ادامه داد: طبق بیانات رهبر انقلاب ما خواهان جامعه‌ای هستیم که مردم در این جامعه در رفاه زندگی کنند، کسی دغدغه معیشت نداشته باشد، در کنار آن معنویت در اوج باشد. برای تحقق اقتصاد مقاومتی مادیات و معنویات باید در کنار هم باشند و زمینه طهارت و تقوا در جامعه فراهم شود.

گودرزی افزود: دشمنان در پی تضعیف همین هدف هستند و علت تحریم‌ها و فشارها علیه ایران برای ضربه زدن به همین اهداف است، لذا تنها راه حل تحقق اقتصاد مقاومتی، ایستادگی و استحکام درونی است و باید از درون خود را قوی کنیم تا بتوانیم با گفتمان انقلابی مسیر پیشرفت را طی کنیم‌‌. دشمن درصدد تضعیف ایران در حوزه های صنعت و علم بوده و هدف آنها تبدیل جوان ایرانی به یک جوان تنبل و سست است. دشمن به این نتیجه رسیده که نفوذ در ارکان حاکمیتی بهتر از ایجاد فتنه است.

 مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: تمسک حقیقی به اهل بیت(ع) نجات بخش جریان انقلابی کشور خواهد بود. دانشجو باید به این سوال پاسخ دهد که با کدام تحلیل، رهبر معظم انقلاب سال جدید را سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامیدند. فهم درست نسبت به منویات و انتظارات رهبری اولویت اصلی دانشجوی بیدار است. اولویت بعدی، اقدام بموقع و روشن سازی فضای جامعه است. دانشجویان بیدار مدل حکومتی ولی فقیه هستند و باید جامعه را روشن کنند. دانشجو باید بداند که آمریکا دنبال چه اهدافی در منطقه و انتخابات ریاست جمهوری آینده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سیاست داخلی و خارجی کشور بعد از فتنه 88 بسیار در هم تنیده است و مسائل را مستقلاً نمی‌توان تحلیل کرد. ما باید روند و دلایل پیشرفت و عقبگرد جمهوری اسلامی در سی و هفت سال گذشته را بررسی کنیم. آمریکایی ها مذاکرات با دولت یازدهم را با سه هدف طراحی کردند. متن برجام فعلی در عرض 6 ماه می توانست تنظیم شود. علت طولانی شدن مذاکرات این بود که افکار عمومی را هدایت کنند.

گودرزی افزود: تغییر محاسبات در مسئولین جمهوری اسلامی یکی از اهداف مذاکرات بود تا ایران دست از اهداف انقلابی خود بردارد. آمریکایی‌ها رسما به این نتیجه رسیده‌اند که زمان جنگ مستقیم گذشته و در مقابل نارضایتی بین‌المللی نسبت به تحریم‌ها نمی‌توان ایستاد لذا باید بوسیله مذاکره پیروز شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: آمریکایی ها فکر می‌کردند که رهبری با مذاکرات مخالفت خواهد کرد و دولت دربرابر رهبری خواهد ایستاد، اما مدیریت هوشمندانه رهبری، این توطئه را خنثی کرد. شیطنت‌ها و موزی گری‌های آمریکا همیشگی بوده است. جنایات آمریکا از کودتای 28مرداد تا به امروز فراموش نشدنی است. آمریکایی ها به اطمینان خاطر رسیده بودند که بعد از برجام 1، سراغ برجام های منطقه‌ای می‌روند اما رهبری صراحتا فرمودند که سیاست های جمهوری اسلامی تغییر ناپذیر است و به غیر از هسته ای مذاکره نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها امروز به این نتیجه رسیدند که تا سال 96 لزومی برای کاهش تحریم ها وجود نداشته و درصورت پیروزی غرب گرایان در انتخابات ریاست جمهوری بوسیله سیاست مهار و هدایت به اهداف خود برسند. آمریکا در عرصه دین داری برای ما برنامه دارد و درصدد تغییر مدل دین داری مردم ایران است. دشمن می خواهد بوسیله فشار و تحریم, مردم ایران را از استقامت خسته کند.

گودرزی اظهار داشت: علت پیشرفت ایران در برخی از حوزه‌های علمی و موشکی این است که نیروهای انقلابی مخلص در پشت پرده این حوزه ها تلاش مجدانه کردند. صنعت 60 ساله و ساده خودروی ایران با هزینه های گزاف به نتیجه مطلوبی نرسید اما حوزه‌های علمی و موشکی و هسته‌ای ما که بسیار سخت‌تر از صنعت خودرویی است به پیشرفت خارق العاده ای رسیده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی افزود: علت آسیب‌های اجتماعی طلاق و اعتیاد و بی‌کاری حاصل مدل توسعه غربی است. جامعه اسلامی جامعه ای است که مادیات همه مردم تامین شده و در اوج معنویات قرار گرفته باشند. قیام انقلاب اسلامی پنج هدف را دنبال می‌کند، عدالت اجتماعی، کرامت انسانی، استقلال، آزادی و استکبارستیزی پنج هدفی است که برای برپایی تمدن اسلامی ضروری است.

وی افزود: هرجایی که جریان انقلابی حاکم بود، در مسیر پیشرفت حرکت کردیم و هرجا که جریان غیرانقلابی حاکم شد بر بدبختی های اجتماعی کشور افزوده شد. جریان غیرانقلابی مانع اصلی پیشرفت انقلاب اسلامی است. جریان غیرانقلابی انحصارا بر واردات و صادرات کشور حکومت کرده و مانع پیشرفت کشور شده است. وظیفه دانشجو، افشاگری انحصارطلبی و مانع تراشی های جریان غیرانقلابی است. باید این سدی که مانع پیشرفت کشور و انقلاب است را شکست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *