شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

تنها کمک با‌کی‌مون به غزه فقط آرزو بود!

پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 490893
دبیر کل سازمان ملل خواستار گشایش دائمی و کامل گذرگاه های نوار غزه شد و از مسئولان رژیم صهیونیستی و مصری خواست که زمینه آزادی عبور و مرور فلسطینی ها را از غزه و بالعکس فراهم آورند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از پایگاه النشره خبر داد، بان کی مون دبیر کل سازمان ملل از مصر و رژیم صهیونیستی خواست که شرایط را برای عبور و مرور ساکنان غزه فراهم آورند.

دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد: من مایل هستم که همه گذرگاههای غزه را به طور کامل و به شکل دائم باز ببینم تا شرایط بدی که فلسطینی ها در داخل غزه سپری می کنند بهبود یابد.

وی افزود: ما خواستار بهبود شرایط و اوضاع انسانی مصیب بار در غزه هستیم به ویژه بیماران و افرادی که نیاز فوری برای خروج از غزه برای درمان و مباحث علمی دارند.

بان کی مون تاکید کرد: ما از اقدام مصر در گشودن گذرگاه غزه استقبال می کنیم اما شاهد هستیم این اقدام پس از گذشت ۸۵ روز از بسته شدن گذرگاه صورت می گیرد و این طولانی ترین زمان از سال ۲۰۰۷ محسوب می شود.مصر گذرگاه را هر ازگاهی باز کرده است.

دبیر کل سازمان ملل بیان کرد: بیش از سی هزار نفر از مله ۹۵۰۰ بیمار و ۲۷۰۰ دانشجو نیازمند عبور برای ورود به مصر از راه گذرگاه رفح هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *