شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱

واکنش یک فوتبالی به اتمام‌حجت دادستان

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 490734
مدیرعامل باشگاه نفت گفت: بازیکنان فوتبال الگوی نسل جوان محسوب می‌شوند و کوچک‌ترین رفتار آنها بازخورد اجتماعی فراوانی خواهد داشت.
به گزارش جهان، منصور قنبرزاده در گفت‌و‌گو با میزان، در خصوص صحبت‌های روز گذشته عباس جعفری دولت آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران مبنی بر اعلام نام چهره‌های ورزشی در صورت شرکت در جلسات مبتذل و خلاف موازین، اظهار داشت: به هر حال صحبت‌های دادستان نشان می‌دهد وی به شواهد و قرائنی دست پیدا کرده و به همین دلیل تلاش کرده قبل از وقوع جرم توصیه‌های پدرانه‌ای داشته باشد.

وی افزود: ورزشکاران و به خصوص بازیکنان فوتبال باید مراقب زندگی خصوصیشان باشند. زیرا آنها الگوی نسل جوان محسوب می‌شوند و کوچک‌ترین رفتار آنها بازخورد اجتماعی فراوانی خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه نفت با اشاره به اینکه باشگاه‌ها باید سرپرستانی دلسوز و متعد را برای تیم‌های فوتبالشان در نظر بگیرند، تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از باشگاه‌ها تنها در زمان تمرینات و مسابقات به بازیکنانشان توجه می‌کنند. در حالی که باید آموزش‌های لازم را در زمینه مسائل فرهنگی به آنها داد تا خدای ناکرده بازیکنان دچار انحرافات فرهنگی نشوند.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: از زمانی که مدیریت باشگاه نفت را بر عهده گرفتم، تلاش کردم در جذب بازیکن، مسائل فرهنگی را در اولویت قرار دهم، زیرا اعتقاد دارم اگر بازیکنی دچار اشتباه شود نه تنها آبروی خودش که آبروی باشگاه را هم به مخاطره می‌اندازد.

وی در پایان گفت: مربیان نقش زیادی در تربیت بازیکنان جوان دارند و باید به جز مسائل فنی در زمینه آموزش مسائل فرهنگی و اجتماعی به بازیکنان تلاش کنند. در مجموع توصیه‌های دادستان تهران پدرانه و دلسوزانه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
وادکاظمیان سپهرجمشیدی و...ازدوستان مهرداداولادی و مثل ایشان هستندخوب شدازعاقبت کارهاشون ترسونده شدند