دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۱

پورمحمدی: برجام را به نتیجه می‌رسانیم

سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب: 490522
وزیر دادگستری با بیان اینکه ما یک ملت صاحب تفکر هستیم که انقلابی بزرگ ایجاد کردیم، گفت: ما شاکی آمریکا هستیم و اگر اقتدار داشته باشیم، برجام را به نتیجه می‌رسانیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی ظهر سه شنبه در جمع مردم سیرجان با تبریک ولادت امام حسین(ع) و تاکید بر اینکه زندگی مسلمانان باید حسینی باشد، این روز را به پاسداران و رزمندگان تبریک گفت.   
 
وزیر دادگستری با بیان اینکه دشمنان از بین بردن امنیت ما را هدف قرارداده اند، گفت: کشور ایران امنیت، سربلند و افتخارآفرینی را به برکت مردم، پاسداران و فرزندان ملت این که همیشه در صحنه هستند، داراست.
 
وی با بیان اینکه وزیر امور خارجه در بالاترین سطح مطرح است و یک وزیر و دیپلمات نیست بلکه او قدرت و اقتدار یک ملت است، گفت: ایران دنیا را تسلیم خود کرده تا به حق مسلم ما اعتراف کنند و این همان ایران مقتدر است.
 
پورمحمدی مذاکرات هسته‌ای را نماد هوشمندی ملت دانست و با بیان اینکه مقام معظم رهبری به درستی تدبیر می‌کنند و ما هم به عنوان کارگزاران باید راه را ادامه دهیم، تاکیدکرد: مکر، حیله و ناجوانمردی‌ها همیشه بوده اما انسان باید تابع حق باشد.
 
وی با بیان اینکه ما یک ملت صاحب تفکر هستیم و انقلابی بزرگ ایجاد کردیم و به موضع حاکمیت تبدیل شدیم، گفت: ما شاکی آمریکا هستیم و اگر اقتدار داشته باشیم، برجام را به نتیجه می‌رسانیم.
 
وزیر دادگستری با بیان اینکه اگر ملت ایران مقتدر باشند بر مستکبران پیروز می‌شود، افزود: قوه قضائیه و دستگاه قضایی باید مقتدر باشند چراکه دشمنان می‌خواهند فضای اقتصادی را بر ما تنگ کنند.
 
وزیر دادگستری با بیان اینکه مشکل اشتغال مشهود است اما در عمر دولت یازدهم برای 620 هزار نفر شغل ایجاد شده و 800 هزار نیروی جویای کار وارد بازار شده است، عنوان کرد: واردات و صادرات به ویژه در زمینه نفت بیشتر شده که 42 میلیارد دلار صادرات و 41 میلیارد واردات انجام شده و این نشان از پویایی اقتصاد ایران با وجود تحریم‌هاست.
 
پورمحمدی با بیان اینکه در کشورهای اروپایی ترازهای اقتصادی همه منفی بوده اما با توجه به تحریم‌ها در سال 94 ایران 42 درصد افزایش صادرات و واردات، گفت: یک‌ میلیارد و 40 میلیون دلار تراز مثبت تجاری ثبت شده است.
 
وی بر فعال کردن بخش خصوصی با هدف راندمان و عملکرد بهتر تاکید کرد و افزود: کار را باید به مردم سپرد تا موانع برطرف شود.
 
پورمحمدی با بیان اینکه یکی از موانع کار قاچاق کالاست که سال گذشته 20 درصد کاهش قاچاق و 47 درصد افزایش کشفیات قاچاق ثبت شد، بر وحدت و همدلیتاکید کرد و اظهار داشت: نباید این وحدت خدشه‌دار شود و تمام اقتدار ما به خاطر همبستگی ملت و دولت است.
 
وی گفت: استان کرمان از استان‌های پیش‌رو در عمران و آبادانی است و 13 هزار میلیارد تومان پروژه در بخش خصوصی در حال انجام و نیازمند همکاری دولت برای رفع موانع است.
 
وزیر دادگستری بیان داشت: گل‌گهر سیرجان می‌تواند تمام نیروهای بومی را به‌ کار گیرد و اگر جوانان بومی آمادگی برای حضور در بخش‌های صنعتی و معدنی نداشته باشند، نیروهای غیربومی وارد بازار کار می‌شوند، گرچه سیاست ما بر بومی‌بودن اشتغال و مساله اشتغال در صنعت جدی است.
 
پورمحمدی با بیان اینکه آب صنعتی از دریای عمان به این استان می‌آید و آب شرب بخشی از استان نیز از بهشت‌آباد تامین می‌شود که هر کدام 6 هزار میلیارد تومان نیاز دارد و باید در برنامه کاری قرار گیرد، گفت: امروز این استان نیازمند سرمایه‌گذاری است و باید راه را برای حضور سرمایه‌گذاران باز کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اقای پور محمدی این گوی و این میدان!!!!
در ضمن تا کجا و چقدر باید این به اصطلاح برجام تابان!!!برکشور ضررو زیان برسونه!