دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

چند نفر از نمایشگاه کتاب بازدید کردند؟

سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 490478
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفت: دیروز غروب تمام چرخ دستی های غیر مجاز از نمایشگاه خارج شدند.
به گزارش جهان، رضا قدیمی در گفتگو با مهر با اشاره به ساماندهی چرخ دستی های نمایشگاهی گفت: نباید فراموش کنیم که بازار با مکانهایی مانند نمایشگاه بسیار متفاوت است. در بازار تهران  حدو ۸ هزار چرخ دستی فعالیت می کنند شرایط فعالیت در بازار با نمایشگاه کاملا متفاوت است.

وی با اشاره به ساماندهی ۱۵۰ چرخ دستی باری فعالیت در روزهای نمایشگاهی گفت: این چرخ دستی ها و صاحبان آن را از یک هفته قبل از آغاز نمایشگاه مستقر کردیم، به آنها آموزش های لازم را دادیم و پلاک گذاری کردیم.

قدیمی افزود: تعدادی فکر می کردند در نمایشگاه برای همه نوع چرخ دستی باز است و آنها می توانند ورود کنند فارغ از اینکه چون آموزش های لازم را ندیده اند، نمی توانند ضمن اینکه ارقام عجیب و غریب می دادند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به قبض های ۵ هزار تومانی گفت: استفاده از چرخ دستی ها برای دورترین مسافت ها شامل قبض ۵ هزار تومانی می شود لذا درخواست ما  از مردم این است که سراغ چرخ دستی هایی بروند که صاحبان آن یونیفورم متحدالشکل و کلاه سفید دارند.

وی افزود: دیروز غروب چرخ دستی هایی که به صورت غیرمجاز فعالیت می کنند از نمایشگاه خارج شدند.

قدیمی در ادامه با اشاره به استقبال چشمگیر مخاطبان از نمایشگاه امروز تصریح کرد: من هر روز در نمایشگاه حضور دارم و به عقیده من امروز شلوغ ترین روز نمایشگاه بود.

وی ادامه داد: در ششمین روز نمایشگاه حدود ۵۰۰ هزار نفر از غرفه ها دیدن کردند و مشاهدات ما حاکی است که استقبال امروز از روزهای پنجشنبه و جمعه نیز بیشتر بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *