يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

انهدام باند سارقان مسلح طلافروشی

يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 489838
حجت الاسلام و المسلمین اکبری از انهدام باند سارقان مسلح طلا و کشف بیش از هشت کیلوگرم طلای مسروقه از اعضای این باند خبر داد.
به گزارش جهان، حجت الاسلام والمسلمین صادق اکبری در گفت وگو بامیزان از انهدام باند سارقان مسلح طلا و کشف بیش از هشت کیلوگرم طلای مسروقه از اعضای این باند خبر داد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در جریان تحقیقات و بررسي هاي اوليه مشخص شد مالباختگان که در حال توزيع طلا و جواهرات در طلا فروشی های شهرستان های اطراف بودند، توسط چند فرد ناشناس تحت تعقيب قرار می گيرند و در ادامه سارقان پس از متوقف نمودن خودرو مالباختگان و تير اندازی به سمت آنها که منجر به مجروحيت دو نفر شده است، اقدام به سرقت هشت کيلو و 300 گرم طلا  نموده و متواری می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه تصريح کرد: بلافاصله با دستور مقام قضایی، طرح مهار در سطح استان اجرا و در نتیجه يک دستگاه سمند فاقد پلاک که در سرقت مسلحانه از آن استفاده می شد توقيف و در اين زمينه يک متهم نيز دستگير  شد که این فرد در جریان  بازجويی های فنی و تخصصی به سرقت مسلحانه با همدستی سه نفر ديگر از همدستانش اعتراف نموده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد: پس از شناسايی متهمان متواری سرانجام با بهره گيری از بانک های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و تخصصی محل اختفای متهمان شناسايی و هريک از این افراد طی عملياتی جداگانه دستگير شدند که در بازرسی از مخفيگاه آنان هشت کيلو و 300 گرم طلای مسروقه  به همراه يک قبضه اسلحه کشف شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطر نشان کرد: سرکرده این باند مسلح از زندانيان متواری و دارای چندين فقره سابقه کيفری بود که به همراه سه متهم ديگر پس ازطی مراحل قانونی و تکميل پرونده با قرار مناسب روانه زندان  شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *