سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۲

"یوسف پیامبر" به ونزوئلا رسید

چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 489103
پخش سریال ایرانی یوسف پیامبر(ع) از شبکه تلویزیونی دولتی« Vive» ونزوئلا آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در ادامه همکاری‌های سینمایی رایزنی فرهنگی کشورمان، سریال ایرانی یوسف پیامبر(ع) به منظور معرفی و نمایش تولیدات سینمایی و تلویزیونی فاخر ایرانی در ونزوئلا با عنوان Perofeta Jose el از روز شنبه، 11 اردیبهشت‌ماه از شبکه تلویزیونی دولتی«Vive» ونزوئلا آغاز و به مدت سه ماه متوالی ادامه دارد.

این سریال 45 قسمتی، روزهای شنبه و یکشنبه هرهفته از ساعت 20:30 تا 21:30 از این شبکه پخش می‌شود. پخش فیلم و مستندات تلویزیونی ایرانی در این شبکه با استقبال خوب مردم همراه بوده است به گونه‌ای که مدیران شبکه خواهان همکاری‌های بیشتر در این زمینه با نمایندگی فرهنگی ایران هستند.

بنابر اعلام این خبر، پخش سریال حضرت یوسف(ع) درحالی است که سریال پلیسی ایرانی «هوش سیاه» تا هفته پیش در این شبکه در حال پخش بود و بلافاصله با اتمام پخش سریال مذکور، سریال جدید ایرانی به نمایش گذاشته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Romania
خدا روح مرحوم سلحشور رو قرین رحمت کنه... برای شادی روحش یه صلوات همراه با حمد....
Iran, Islamic Republic of
مرحوم سلحشور روحت شاد. بقول فتنه گران که به دروغ می گفتند چنگی به دل نزد. چون مرحوم سلحشور یک ولایتمدار واقعی بود. اگر جزو اصلاح طلبان بود الان فتنه گران از او تعریف خوب می کردند. موضوع برای فتنه گران مهم نیست وقتی جزو خودشان و ضد نظام اگر باشند حتی بدترین فیلم و سریال هم از نظرشان خوب ترین است. فقط فتنه گر باشند.