دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

افتتاح مسکن‌مهرپردیس‌دوباره به‌تعویق افتاد

سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 488932
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد: افتتاح ۴۵۵۰ واحد مسکن مهر پردیس در روز جاری به دلیل عدم رفع مشکل آبرسانی برای چندین بار به تعویق افتاد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حسین نجف صلاحی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز واحدهای مسکن مهر پردیس افتتاح نمی شود، گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، قرار بود امروز ۴۵۵۰ واحد مسکن مهر در فاز ۱۱ شهر جدید پردیس افتتاح شود اما متاسفانه شب گذشته شرکت آب و فاضلاب اعلام کرد که سیستم آبرسانی را انجام نمی دهد.

وی با اشاره به اینکه به همین دلیل امروز امکان افتتاح رسمی پروژه ها را نداریم، افزود: تا دو هفته آینده این موضوع حل شده و واحدها افتتاح می شوند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: شرکت آب و فاضلاب اعلام کرده که آبرسانی را باید به ما تحویل دهید تا پس از نظارت از سوی شرکت آب و فاضلاب، آبرسانی در آن انجام گیرد چرا که احتمال آلودگی آب در فاز ۱۱ وجود دارد.

وی با اشاره به ساخت یک تونل ارتباطی در فاز ۱۱ پردیس، اظهار داشت: این تونل فاز ۱۱ پردیس را به اتوبان تهران- پردیس متصل می کند که تقریبا به پایان رسیده و به زودی افتتاح می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *