يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۶
۲۷

صحنه‌هایی از یک زورگیری‌درتهران +عکس

دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 488616
پلیس تهران طرح ویژه‌ای برای دستگیری سارقان به عنف در سطح معابر تهران به مرحله اجرا گذاشته که در آن تعدادی از این سارقان با تلاش مأموران دستگیر شدند؛‌ صحنه‌هایی از چگونگی زورگیری یکی از این سارقان منتشر شد.
صحنه‌هایی از یک زورگیری‌درتهران +عکس
به گزارش جهان به نقل از فارس،‌ اخیراً فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طرحی را برای دستگیری سارقان به عنف به مرحله اجرا گذاشته است که تعدادی از این سارقان در طرح اخیر دستگیر شده‌اند.

بر پایه این گزارش، یکسری تصاویر از صحنه زورگیری یکی از این سارقان دستگیر شده به دست آمده است که در ذیل منتشر می‌شود.












 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حرف مردم یک کلام
اعدام اعدام اعدام
افشین
Iran, Islamic Republic of
سرورم بررسی کنید ببینید تابحال چند جوان بخاطر اینگونه اعمال در چندین سال گذشته اعدام شده اند سر ادم صوت میکشه هر دفعه میگن درس عبرت بشه برای دیگران ولی فردا دوباره در جای دیگه تکرار میشه اینگونه اعمال پس تا کی میخواهیم صورت مسئله رو پاک کنیم اینهایی که اعدام میشن اهل همین اجتماع و مردم هستند بیاید قوانین را درست کنیم وریشه ای مسئله رو حل کنیم
اینهایی که اعدام می شوند مفسد فی الارض هستند نه اهل این اجتماع و مردم....در ضمن قربانی های اینها اهل کجا هستند؟ آنها حق و حقوق داشتن امنیت را ندارند؟ وقتی حکم اعدام هم پبش گیرانه نباشد یعنی این مفسدان فی الأرض برخورد های قاطع تر و سریعتری نیاز دارند.
Iran, Islamic Republic of
قانون درسته. اگر اين اعدام ها نبود در اين اوضاع اقتصادي اين زورگيري ها سر به فلك مي كشيد.
مشكل، اضاع اقتصادي و البته زندگي تشريفاتي مسئولين است كه همه م يخواهند به بالا بالاها برسند! الناس علي دين ملوكهم. كاش ملوك هم بر دين ملوك بودند. كاش اين مسئولين به زندگي رهبر و آن دسته از مسئولين ساده زيست توجه مي كردند.
حمید
جناب افشین عزیز! لطف بفرمایید و با آمار دقیق و متقنی که در اختیار دارید، بگویید که دقیقاً چند نفر به خاطر این مسائل اعدام شده اند و چند نفر از این افراد بودند و هستند که با وجود سابقه ی 10 تا 20 بار دستگیری به همین جرم، باز هم همین الان مشغول زورگیری و ارعاب مردم هستند(!). همچنین بزرگواری بفرمایید حالا که از وضعیت موجود انتقادی هم دارید، یک پیشنهاد بهبود دهنده غیر از "اعدام سابقه دارها" ارائه کنید که متضمن سلامت اجتماع باشد.
افشین
Iran, Islamic Republic of
روز بخیر سرور م اقای حمید در جواب دوستمان که فرموده انها مفسد فی الارض هستند من یکی از این اعدام شدگان را میشناختم همکلاس من در دبستان و راهنایی بود پسر بسیار مودب با نمرات متوسط رو به بالا بود بعد از 12سال اسمش را در لیست اعدامیها خوندم برای اسفاده از سلاح سرد ووووو درست شدن این معضل اجتماعی راه کار دارد راه اان را اگر توضیح دهم قابل چاپ شدن نیست در کل میگم کشورهای پیشرفته اروپای هم با این معضل مواجه بودن و با درایت بر ان فائق امد ه اند مثال کشور فلاند در سال 2013 فقط اعلام کرد یک زندانی دارد البته بصورت تک موردی مواردی در این نوع کشورها دیده میشود باید ببینیم انهاچه راه حلی را پیشه خود کرده اند
قانون میگه اعدام
بررسی کردیم به ده نفر هم نمیرسه
Iran, Islamic Republic of
حق همه ی اینها برخورد قاطع هست .اصل مسئله اینه که این کسانی که با لقمه ی حرام بزرگ شده اند فقط زبان زور را می فهمند و بس .............تازیانه در ملأ عام .حبس.قطع انگشتان و نهایتا اعدام حق اینهاست.
فقط اعدام
يك هفته پيش كوچه كنار حرم حضرت معصومه و جنب دفاتر دو تن از مراجه به جاقو از پسر من موبايلش را ربودند تصاوير سارق به وضوح تمام به آگاهي قم ارسال شده ولي متاسفانه از دستگيري سارق كه جان مردم را مورد تعرض قرار داده خبري نيست
میگیرید فردا ولشون میکنید!تازه میرن تو زندان بیشتر دور هم جمع می شن آموزش میبینن.بخاطر خدااااا بخاطر اسلام قطع ید رو اجرا کنید.
Iran, Islamic Republic of
قطع يد ربطي به اين زورگيري نداره. هر چيزي قانون خودش رو داره. قطع يد شرايط خاص داره. برويد كمي مطالعه بفرماييد. البته بايد برخورد مناسب بشود.
داره درست میگه وقتی یه دزد و دستشو قطع کنن دیگه فرصت زورگیر شدن و نداره. شما بهتره بری مطالعه کنی
اینا فقط باید اعدام بشن و بس .
عزیزی
به نظر من اعدام کارگشا نیست بلکه باید به طرق مختلف از جمله طرحی که ناجا برای از بین بردن ابهت این افراد انجام میداد امثال اینها تنبیه بشند و اونها رو از بیکاری درآورد و از طریق آموزش مشاغل به اونها در یک محیط دور از آسیب ها محصولاتشان به فروش رفته و منبع درآمدی مناسب برایشان ایجاد نمود و پس از چند سال غیر مستقیم تحت نظر و به آغوش خونواده برگدوند .
اعدام نه تنها راه گشا نیست بلکه از لحاظ آسیب های اجتماعی که در بین اینگونه افراد وجود داره ،خونواده اونها رو نسبت به نظام بدبین و جری میکنه
Netherlands
مبارک وزیر کشو باشد....امنیت را هم باید از کدخدا اجازه بگیرید؟
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
مسئول تامین امنیت کشور چه نهادیه ؟ نیروی انتظامی. فرمانده نیروی انتظامی را چه کسی تعیین میکند؟ فردی غیر از وزیر کشور. آیا نیروی انتظامی برای اجرای طرح های اجتماعی امنیتی خود از وزارت کشور مجوز میگیرد؟ خیر. حالا لطف کنید و کلاهتان را قاضی کنید تا ببینید چه کسی مقصر این ناامنی هاست.
سعید
Iran, Islamic Republic of
مگر وزیر کشور سلاح و نیرو دارد که امنیت را در کشور تقویت کند؟ اگر نیروی انتظامی آن هفت هزار نفر را بجای تجسس در زندگی مردم، مامور مبارزه با این جانیان بکند ، خیلی از مشکلات امنیتی حل می شود.
وقتی نمی فعمی تجسس چیه حرف از تجسس نزن
Iran, Islamic Republic of
خواهشا اینها را اعدام کنید.
بگذارید جامعه پاک شود. جامعه آلوده راه به جایی نمی برد.
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز، ما همین حالا هم به نسبت میزان جمعیت بیشترین تعدا اعدام در دنیا را داریم. اگر قرار بود اعدام کردن امنیت بیاورد که ایران امن ترین کشور دنیا بود.
دقیقا در اشتباهی امار اعدام در چین و امریکا بالاتره
رهگذر
یه نگاه منصفانه به دوروبر ایران بندازی میفهمی که امن ترین هست یانه؟!!!!!!!!!!
اعدامش كنيد
وقتی جوانهایانقلابی از سفات عربستان رفتن بالا همه سرووصدا کردن از جناب اقای روحانی ریس جمهور تدبیر و امید تا و
زیر کشور -سخنگو و ... حالو چی تو روز روشن مردم تو خیابون میگیرن با قمه دست هیچکس صداش در نمی اید چرا خوابید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حکم فقط اعدام