يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱
منتخب اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس دهم:

توافقی بین لاریجانی و عارف نشده است

سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 487513
منتخب اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس دهم گفت: آقای صوفی رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان تهران می باشد که ایشان نظرخودشان را گفته اند.
به گزارش جهان، طیبه سیاوشی منتخب اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران تسنیم "پویا"، در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا شما موافق ریاست عارف برای مجلس دهم هستید، گفت: این مسئله خیلی رسانه‌ای شده و بنده هم قبلا گفتم که مرحله دوم انتخابات مجلس است که نتیجه را معلوم می‌کند و آن‌جا رای خواهیم داد. من اصلا نمی‌خواهم رای خود را اعلام کنم و رای عمومی نخواهم داشت.
 
وی در پاسخ به سئوال دیگری درباره توافق هاشمی، روحانی و رئیس دولت اصلاحات بر سر ریاست عارف که چندی پیش صوفی آن را اعلام کرد هم گفت: آقای صوفی رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان تهران هستند و نظرخود را گفته‌اند؛ همانطور که دیدید خود آقای عارف واکنش نشان دادند و اصلا ایشان به هیچ وجه در این مورد صحبت نکردند.
 
منتخب اصلاح طلب مردم تهران در مجلس دهم افزود: دو هفته قبل از سال نو خدمت آقای لاریجانی بودیم و ایشان هم در این مورد هیچ صحبتی نکردند. مطمئن باشید نتیجه در مجلس اعلام خواهد شد.
 
وی درباره مخالفت کارگزاران با ریاست عارف بر مجلس دهم، اظهارکرد: شما خیلی بهتر از من می‌دانید در مجلسی که خیلی امر تحزب ساختاری نشده قاعدتاً مسائل رسانه‌ای می‌شود.
 
سیاوشی در خاتمه افزود: به هر حال جناح اصلاح‌طلب یک طرز  تفکر دارد جناح اصولگرا هم جور دیگری. به نظرم این دو بزرگوار(لاریجانی و عارف) اصلا وارد این قضیه نشده‌اند و هیچ توافقی هم انجام نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


غصه نخورید این عزیزان می دانند چگونه بایستی حرفه ای عمل کرد.