شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

دانش‌آموزانی که هنوز در کپردرس می‌خوانند

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 486154
بخشدار بخش احمدی گفت: اکثر دانش‌آموزان بخش احمدی هنوز در کانکس و یا کپر درس می‌خوانند، مسئولین نگاه ویژه‌تری به این منطقه داشته باشند.
به گزارش جهان،‌ محمد سالار‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه اکثر روستاهای این منطقه از نبود فضای آموزشی و بناهای مذهبی از جمله مسجد رنج می‌برند، اظهار داشت: مردم بخش احمدی در همه صحنه‌های سیاسی و اجتماعی بعد از انقلاب، ولایت عهدی خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند اما امروز غبار محرومیت بر چهره فرزندان این منطقه نشسته است.

وی از مساجد به عنوان سنگر، پشتیبان انقلاب و کانون مبارزه با جنگ نرم یاد کرد و افزود: در بخش احمدی با وجود روستاهای بسیار، پس از پیروزی انقلاب تاکنون فقط یک خانه عالم ساخته شده است.

بخشدار احمدی با بیان اینکه مردم این منطقه به حضور روحانی مستقر برای پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات نیاز مبرم دارند، گفت: خانه عالم نیاز یک منطقه است و متولیان امر بایستی در جهت اسقرار یک روحانی در منطقه به ما کمک کنند و برای ساخت یک خانه عالم بودجه‌ای را به بخش احمدی اختصاص دهند.

سالارپور همچنین با بیان اینکه، اکثر دانش‌آموزان این منطقه هنوز در کانکس درس می خوانند افزود: با دیدن تصاویر دانش‌آموزان این منطقه، دل هر انسانی آزرده می‌شود. بحمدلله حتی با این همه کمبودها، دانش‌آموزان و دانشجویان این منطقه رتبه‌ها و مدارج علمی خوبی را کسب کرده‌اند و این زیبنده نیست که آنها در کانکس و یا کپر درس بخوانند.

این مسئول به ظرفیت‌های این منطقه در حوزه معادن اشاره کرد و اظهار داشت: مردم این بخش با وجود معادن غنی که می تواند اشتغالزایی برای منطقه به‌وجود آورد هنوز هم در شرایطی خاص و فقر زندگی می‌کنند و نیازمند مساعدت‌های مسئولین هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *