شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

تخصیص بودجه دانشگاه آزاد برای بن کتاب

سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 486044
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از اختصاص بودجه 3 میلیاردی این دانشگاه برای دریافت بن کتاب دانشجویان متقاضی خبر داد.
به گزارش جهان، طاها هاشمی معاون دانشجویی فرهنگی  دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص ارایه بن کتاب به دانشجویان جهت خرید کتب مورد نیاز این قشر گفت: امسال هم مثل سال های گذشته، در جلسه هیات رییسه مصوب شد تا با در نظر گرفتن بودجه 3 میلیارد تومانی، بن کتاب به دانشجویان این دانشگاه تعلق بگیرد.

وی با بیان این که بیش از یک میلیون و 621 هزار و 812 هزار نفر برای دریافت بن کتاب ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: دانشجویان متقاضی دریافت این بن، در ترم گذشته اقدام به ثبت نام کرده اند که یکی از اصلی ترین شرایط آن داشتن کد ملی مشخص بود.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه کلیه اطلاعات و مشخصات متقاضیان دریافت این بن بر روی سامانه دانشگاه بارگذاری شده است، تصریح کرد: ثبت نام دریافت بن کتاب تا روز 4شنبه اول اردیبهشت 95 ادامه دارد، علاوه بر آن درصورتی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهلت مقرر را تمدید کند، همچنان امکان ثبت نام برای متقاضیان فراهم است.

هاشمی تاکید کرد: تمامی اطلاعاتی که از سوی مسئولین برگزاری نمایشگاه درخواست شده بود در اختیارشان قرار گرفته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *