جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

اصلاحات فدراسیون فوتبال بعد از انتخابات

سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 485976
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اصلاحات اساسنامه این فدراسیون بعد از انتخابات لحاظ خواهد شد، گفت: علی کفاشیان به دنبال مدل «پوتین - مدودوف» در انتخابات پیش رو نیست.
به گزارش جهان، شهرام دبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره زمان برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال که روز ۱۹ اردیبهشت مقرر شده است، گفت: قبلا که با دبیر فدراسیون فوتبال صحبت می‌کردم، حرف از برگزاری انتخابات در روز نوزدهم اردیبهشت بود. علت تاخیر در انتخابات هم این بود که باید اسامی کاندیدا را زودتر به اعضای مجمع اعلام می‌کردند و برای همین تاریخ یازدهم اردیبهشت کنسل شد.

وی با بیان اینکه انتخابات با همان اساسنامه سابق برگزار می‌شود، گفت: اگر پیشنهاداتی هم برای تغییر اساسنامه باشد، بعد از انتخابات لحاظ خواهد شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود علی کفاشیان نایب رئیس مهدی تاج یا مصطفی آجرلو خواهد شد و به دنبال اجرای مدل «پوتین - مدودوفی» در فدراسیون است، تصریح کرد: اینطور نیست و اصلا این ماجرا کاملا فرق دارد. کفاشیان کسی را مجبور نکرده که در انتخابات شرکت کند و نایب رئیس او شود. کفاشیان از حضور تمام کاندیدا و حتی عزیزی خادم هم در انتخابات استقبال کرده بود.

دبیری در ادامه در خصوص گلایه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا مبنی بر عدم حمایت قبل از بازی با تیم‌های عربستانی، گفت: فدراسیون چه کاری می‌توانست برای این تیم‌ها بکند؟! اگر آنها طلبی از فدراسیون و سازمان لیگ داشتند که می‌توانیم آنرا پیگیری کنیم تا مشکلشان حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *