کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعیین تکلیف دستفروشان پایانه آزادی

29 فروردين 1395 ساعت 15:19

رئیس کمیته عمران شورای شهرتهران طی تذکری به شهرداری تهران خواستار تعیین تکلیف دستفروشان پایانه میدان آزادی و اطلاع‌رسانی مناسب در خصوص زیرگذر میدان آزادی شد.


به گزارش جهان، اقبال شاکری در گفت‌وگو با تسنیم به بازدید اخیر خود از پایانه و پارک‌سوار میدان آزادی و زیرگذری افتتاح شده در این محدوده اشاره کرد و گفت: متأسفانه این پایانه از غروب به بعد محل فعالیت دستفروشان می‌شود و برای مسافرانی که می‌خواهند از مترو پارک سوار استفاه کنند، مزاحمت ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دستفروشان حتی روی سکوهای اتوبوسرانی که محل پیاده و سوار شدن مسافر است، نیز دستفروشی انجام می‌شود، ادامه داد:شهرداری منطقه 5 که این پایانه را تحویل گرفته است باید دستفروشان را ساماندهی کند تا سهولت تردد شهروندان دچار مشکل نشود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران تصریح کرد: بنابراین طبق تذکری که طرح کردم مقرر شد شهرداری نسبت به تعیین تکلیف و سامانددهی دستفروشان اقدام شود تا امنیت و آرامش شهروندان و همچنین کارکرد اصلی این پایانه و پارک‌سوار تحت‌الشعاع قرار نگیرد.

وی در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه راه‌اندازی زیرگذر میدان آزادی که دسترسی مسافران را به مترو و پایانه اتوبوسرانی برقرار می‌کند، اقدام بسیار خوبی است،‌ گفت: متأسفانه اطلاع‌رسانی خوبی برای آن صورت نگرفته و بسیاری از شهروندان از کارکرد یا افتتاح آن مطلع نیستند.

شاکری خاطرنشان کرد: بسیاری از خودروهایی که مسافران را سوار و پیاده می‌کنند از لاین کندرو تهیه شده استفاده نمی‌کنند و مسافران را در خطوط تندرو پیاده و شهروندان نیز از مسیر تقاطع غرب میدان آزادی تردد می‌کنند. بنابراین باید اطلاع رسانی دقیقی برای معرفی این زیرگذر از سوی شهرداری صورت گیرد.


کد مطلب: 485533

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/485533/تعیین-تکلیف-دستفروشان-پایانه-آزادی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com