شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۵

تنها محدودیتی که ایران در تحقیقات هسته ای پذیرفت از زبان صالحی

چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 484751
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اگر آمریکایی‌ها بدعهدی کنند و مسئولان تشخیص بدهند، پیش بینی‌های لازم برای عمل متقابل شده است.
تنها محدودیتی که ایران در تحقیقات هسته ای پذیرفت از زبان صالحی
به گزارش جهان به نقل از راه دانا، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه" اگر آمریکایی‌ها در برجام بدعهدی کنند و برجام را نقض کنند، شما چه برنامه‌ای برای مقابله با آن‌ها دارید؟" گفت: اگر طرف مقابل بدعهدی کند و مسئولان تشخیص بدهند، پیش بینی‌های لازم برای عمل متقابل شده است.

وی ضمن خودداری از پاسخ‌گویی در خصوص پیش‌بینی‌هایی که برای اقدام متقابل در مقابل بدعهدی آمریکایی‌ها درنظر گرفته شده، در خصوص محدودیت‌هایی که در موضوع تحقیق و توسعه پذیرفته شده گفت: تنها محدودیتی که ما در تحقیق و توسعه  پذیرفتیم، اندازه زنجیره شاهد است که ما به جای بیش از صد ماشین، محدودیت تا 80 ماشین را پذیرفته‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
صالحی تو فقط بله قربان گو هستی تو در سازمان انرژی اتمی کاره ای نیستی یعنی جرات حرف زدن را هم نداری و هم نمی دهند. پس سکوت کن.
ح
Iran, Islamic Republic of
بله کل بتن داخل کالندریا را مجددا بدون هیچ آسیبی بدان در می آوریم!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای صالحی، شما رو هم محدود کرده اند!
ایرونی
ابمیل های تند و با لحن جدی بهشون میزنیم. این پیش بینی تیم مذاکره کننده ماست
راحت دروغ گفتن نشان از ترس عمیق است