شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
طبق مصوبه مجلس در بودجه 95؛

تمدید اجرای آزمایشی قانون بیمه شخص ثالث

دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب: 484381
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه 95 مدت اجرای آزمایشی قانون بیمه شخص ثالث را تا زمان لازم‌الاجرا شدن قانون جدید تمدید کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (دوشنبه) پارلمان و در ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه سال 1395 کل‌کشور بندهای الحاقی تبصره 10 این لایحه را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.
 
طبق مصوبه مجلس، شرکت‌های بیمه‌ای مکلف شدند مبلغ 2500 میلیارد ریال از اصل حق بیمه شخص ثالث دریافتی را طی جدولی که بر اساس فروش بیمه (پرتفوی) ‌هر یک از شرکت‌ها تعیین و به‌ تصویب شورایعالی بیمه می‌رسد به‌ صورت هفتگی به درآمد عمومی ردیف 160111 جدول شماره 5 این قانون نزد خزانه‌داری کل‌کشور واریز کنند.
 
همچنین مقرر شد مدت اجرای آزمایشی قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث مصوب 16 تیر 1387 و اصلاحات بعدی آن تا زمان لازم‌الاجراء شدن قانون جدید تمدید می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *