پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
سکوهای خالی ورزشگاه آزادی و سکوت آزاردهنده

حاشیه‌ دیدار پرسپولیس و سیاه‌جامگان

يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب: 482582
خالی بودن سکوهای ورزشگاه آزادی اصلی‌ترین نکته حاشیه‌ای دیدار امروز پرسپولیس و سیاه‌جامگان بود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در حالی که دیدار تیم‌های پرسپولیس و سیاه جامگان ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، تعداد زیادی از عکاسان ورزشی امروز به ورزشگاه آزادی آمدند تا تصاویر این دیدار را منعکس کنند.

این دیدار با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و به همین خاطر سکوت عجیبی در ورزشگاه آزادی حاکم است. البته موسی سلامت هوادار جانباز پرسپولیس مطابق بازی‌های گذشته به ورزشگاه آمده تا دیدار تیم محبوبش را از نزدیک تماشا کند.

پرسپولیسی‌ها امروز زودتر از حریف خود به زمین چمن ورزشگاه آمدند و بدن‌های خود را گرم کرده و خودشان را آماده بازی کردند.

پیش از آغاز مسابقه تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از جمله بابک حاتمی، محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا، رامین رضاییان و وحید حیدریه و همچنین مصطفی قنبرپور به عنوان مربی پرسپولیس به سمت نیمکت سیاه جامگان رفتند و با فرهاد کاظمی خوش و بش کردند.

مهدی جعفرپور بازیکن تیم سیاه جامگان به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با هم‌تیمی‌های سابقش خوش و بش کرد.

با توجه به اینکه امروز جایگاه VIP ورزشگاه آ‌زادی بسته شده بازیکنان ذخیره و مسئولان دو تیم در جایگاه CIP حاضر شدند تا نظاره‌گر بازی باشند.

رضا عنایتی، بازیکن سیاه جامگان که در این بازی با مصدومیت مواجه است امروز به ورزشگاه آزادی آمده تا این دیدار را از نزدیک تماشا کند.

اوسیانو کروز، مربی تیم ملی فوتبال ایران هم امروز به ورزشگاه آمد تا این دیدار را از نزدیک تماشا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *