جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۶
۵
رئال در ال کلاسیکو از باخت برد ساخت

برتری رئال مادرید با هنر نمایی رونالدو

يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۵۶
کد مطلب: 482384
حساس‌ترین دیدار فوتبال باشگاهی در سطح جهان را تیم های بارسلونا و رئال مادرید برگزار کردند که طی آن تیم رئال مادرید در ورزشگاه نوکمپ و در دقایقی که ۱۰ نفره بود میزبان خود را شکست داد. این بازی صد و هفتاد دومین ال‌کلاسیکو به شمار می ر رفت .
برتری رئال مادرید با هنر نمایی رونالدو
به گزارش جهان، صد و هفتاد و دومین ال‌کلاسیکوی از ساعت 23 در ورزشگاه نیوکمپ و در حضور 99264  هزار هوادار برگزار شد.

این مصاف حساس و مهم در نهایت با نتیجه 2 بر یک به نفع رئال به پایان رسید.

برای بارسا پیکه در دقیقه 56 و برای رئال بنزما در دقیقه 62 و رونالدو در دقیقه 85 گلزنی کرد.

این دیدار با حملات بارسا آغاز شد و رئال سعی داشت با گرفتن فضا مانع حملات شاگردان انریکه شود.در ادامه بارسا دوبار در موقعیت گلزنی قرار گرفت که با خطای رئال ها از این مهم بازماندند تا نیمه اول با نتیجه بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و با گلی که پیکه به ثمر رساند از حری پیش افتاد اما در ادامه بر خلاف انتظارات رئال با تغییر برنامه و رو آوردن به بازی بلند به بازی برگشت و توسط بنزما به گل رسید. در ادامه رئال یک بار دیگر توسط بیل به گل رسید اما داور گل سالم مهاجم رئال را به اشتباه خطا گرفت ولی این پایان کار نبود و رئال یک بار دیگر توسط فوق ستاره خود رونالدو به گل رسید.

سرخیو راموس که پیش تر سه بار در ال کلاسیکو اخراج شده بود در دقیقه ۸۳ روی پای سوارز خطای بدی انجام داد و با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. این چهارمین باری بود که راموس در ال کلاسیکو کارت قرمز دریافت می کرد.
 
رئال مادرید در دقیقه ۸۵ به گل دوم خود دست یافت. سانتر گرث بیل به تیر دوم با استپ سینه عالی رونالدو و ضربه دقیق این بازیکن همراه شد تا رئال مادرید در حالی که یک بازیکن کمتر داشت به گل دوم خود دست یابد.
 
در دقایق باقی مانده تیم خسته بارسلونا نتوانست نتیجه را برابر تیم ۱۰ نفره رئال تغییر دهد و بعد از ۳۹ دیدار بدون شکست برابر رقیب دیرین خود نتیجه را واگذار کرد. زین الدین زیدان هم که نخستین ال کلاسیکو را تحت عنوان سرمربی رئال مادرید تجربه می کرد با برد خود به ناکامی مربیان جدید رئال در نخستین ال کلاسیکو پایان داد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آرش
عشق است رونادوی کبیر
حمایتش از کودک.فلسطینی واقعا محشر بود
Sweden
روزگار، روزگار همه چیز است؛ هم مذاکره هم موشک
هیییییییییییییییس
لایی خورها فریاد نمیزنند
:-)
آرش
رونالدوووووووووووووووووووووووووو