يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
ایران در فهرست پخش قانونی ال‌کلاسیکو

سیما از چه شبکه‌ای حق پخش خرید؟

شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 482247
حق پخش یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های باشگاهی در جهان به بیش از ۴۰ کشور دنیا و حداقل ۳۵۰ شبکه تلویزیونی به صورت مستقیم و غیرمستقیم فروخته شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، راس ساعت 20:30 به وقت رسمی کشور اسپانیا جدال دو تیم فوتبال باشگاه بارسلونا و رئال مادرید کلید خواهد خورد. همزمان بسیاری از کشورها در بخش آفتابی کره زمین این بازی را تحت پوشش خبری و تصویری قرار می‌دهند. مردم ایران اما راس ساعت 23:00 به تماشای این بازی بزرگ خواهند نشست.

مردم چین به ساعت 2:30 بامداد ال‌کلاسیکودربی را تماشا می‌کنند و مردم استرالیا نیز راس ساعت 4:30 صبح تماشای جدال دو تیم بارسلونا و رئال مادرید را نتجربه خواهند کرد.

در میان شبکه‌های تصویری که به صورت قانونی حق پخش بازی بزرگ فوتبال را خریداری کرده‌اند، به ادعای اسپورت کاتالونیا، نام ایران نیز دیده می‌شود که از قرار معلوم این امتیاز را مانند عراق از beIN SPORTS CONNECT Arabia خریداری کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه بین اسپورت عربی(قطر) این حق پخش را به صورت مستقیم از سازمان لیگ اسپانیا خریداری کرده و آن را به به حداقل 15 کشور دیگر فروخته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *