دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۵
صادق خرازی تاکید کرد:

اولویت‌مجلس‌دهم؛اول محیط‌زیست و حقوق شهروندی، بعد جوانان!

شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 482195
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: محیط زیست، حقوق شهروندی و رسیدگی به جوانان مهمترین اولویت‌های مجلس دهم هستند.
اولویت‌مجلس‌دهم؛اول محیط‌زیست و حقوق شهروندی، بعد جوانان!
به گزارش جهان، صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص اولویت‌های مجلس دهم اظهار داشت: سه موضوع باید اولویت نمایندگان در مجلس دهم باشد.

وی ادامه داد: نخستین اولویت مجلس دهم باید محیط زیست و دومین اولویت باید حقوق شهروندی باشد. حقوق شهروندی نیز فقط سیاست نیست بلکه حقوق شهروندی یعنی حقوق زنان و جامعه و پدید آمدن قوانینی که بتواند مشکلات دستگاه قضایی را برطرف و امنیت را برای جامعه برقرار کند.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان سومین اولویت مجلس دهم را رسیدگی به وضعیت جوانان عنوان کرد و گفت: این سه عنصر مهمترین دغدغه امروز کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حجت اله
اقای خرازی سلام علیکم ضمن تبریک سال نو
تو را به خدا یعنی مسائل اقتصادی اینقدر مهم نیستند که حتی در درجه سوم و چهارم و پنجم باشند که شما به ان اشاره نمی کنید از نگاه یک فعال سیاسی تورم و رکود و بیکاری و فقر مردم نباید دیده شود نه تنها در شالهای گذشته مردم فقیر شدند بلکه دولت هم فقیر است یعنی پول ندارد چرخ اقتصاد باید به چی بگردد با این حرفهای سیاسی و با این حرفهای انحرافی
اقا سید این حرفها درسته ؟؟؟؟؟
با بازار تعطیل را چه می کنید می خواهید چه کنید
با این بیکار چطور با ت ورم و رکود و بی پولی چکار می کنید
United States
محیط زیست در حال تخریب است و باید اولویت اول مجلس و دولت و تک تک مردم باشد. سود اینکار بیش از همه به جوانان می رسد که محیط سالمی برای بقیه عمر داشته باشند.
اولویت اقتصادی و معیشت مردم هم پر
اول جوانان
بعد محیط زیست
مادرایرانی
United Kingdom
اقتصاد؟؟؟