سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

هراز همچنان مسدود است

سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 481730
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: محور مواصلاتی هراز همچنان مسدود بوده و ریزش شدید باران، تگرگ و برف در آن ادامه دارد.
به گزارش جهان،علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: بارش شدید باران، تگرگ و ریزش برف در مناطق مختلف محور مواصلاتی هراز ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه از صبح امروز تاکنون بارش شدید تگرگ، برف و باران در بخش لاریجان باعث مسدود شدن محور هراز شد، افزود: جاری شدن سیلاب و ریزش کوه در مناطق مختلف ادامه دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان، تصریح کرد: سیلاب از منطقه بندکنار، پل‌مون تا پلور به صورت مقطعی جریان دارد و با گل و لای همراه است.

این مسئول با اشاره به ریزش خفیف سنگ و قلوه‌سنگ در برخی مناطق از جاده شریانی هراز، بیان کرد: عوامل راهداری و راهداران هم‌اکنون به صورت آماده‌باش کامل در محور حضور دارند و در حال تخلیه و پاک‌سازی ریزش‌ها در مناطق مختلف هستند.

نوری‌پور گفت: با توجه به تخلیه و پاکسازی جاده از سنگ و اجسام خارجی احتمال دارد تا ساعتی دیگر جاده هراز بازگشایی شده و تردد در آن جریان یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *