چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

جزئیات محدوديت‌های ترافيكی دوم فروردین

دوشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب: 480826
مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محورهای آزاد راه تهران- قم- زنجان شاهد ترافیک نیمه سنگین و محور قزوین- رشت در محدوده رودبار ترافیک سنگین است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محورهای آزاد راه تهران- قم- زنجان شاهد ترافیک نیمه سنگین و محور قزوین- رشت در محدوده رودبار ترافیک سنگین است.

یاسر خالدی مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار داشت: به لحاظ جوی استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، بارش باران و در ارتفاعات بارش برف خواهیم داشت و از طرفی در اکثر مقاطع استان‌های گیلان و مازندران بارش باران را در محورهای حوزه استان‌‎های اصفهان، قزوین، کردستان و گلستان بارش پراکنده باران داریم.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی آزادراه گفت: آزاد راه کرج- قزوین و محور هراز از امامزاده هاشم تا تلور و در مقاطع اضطراری لاسر ترافیک سنگین خواهیم داشت ضمن اینکه وضعیت محور کندوان نیز به این صورت است.

خالدی در ادامه یادآور شد: زمان سفر محور کرج- چالوس 167 درصد نسبت به شرایط عادی افزایش پیدا کرده به طوری که اکنون 465 دقیقه مدت زمان طی مسیر کرج به سمت چالوس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *