جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

تمامی درها برای صلح با حوثی‌ها باز شد

شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب: 480597
رئیس جمهور فراری یمن به ریاض که پیش از این هرگونه گفت‌وگو با جنبش انصارالله را رد می‌کرد در عقب نشینی آشکار از موضع خود گفت که تمامی درها برای صلح فراگیر و دائم با حوثی‌ها باز است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه خبری عدن الغد خبر داد، عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن در مقر اقامت خود در ریاض با اسماعیل ولد الشیخ فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار منصور هادی اعلام کرد که تمامی درها برای صلح فراگیر و دائمی باز است و تنها صلح دائمی می‌تواند یمن را از درگیری‌های آینده به دور نگه دارد.

منصور هادی افزود که صلح در یمن باید بر اساس طرح ابتکاری کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، نتایج گفت‌وگوهای ملی و تصمیات شورای امنیت انجام شود.

سخنان منصور هادی در شرایطی بیان می شود که سخنگوی ائتلاف سعودی از پایان جنگ در یمن سخن به میان آورد.

این در حالی است که انصارالله از آغاز تجاوز سعودی به خاک یمن بر راهکار دیپلماتیک برای پایان جنگ تاکید داشت و اعلام کرده بود که متجاوزان با به راه انداختن جنگ به اهداف خود نخواهند رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *