يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

حاشیه های تمرین امروز تیم ملی

جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 480492
آخرین تمرین تیم ملی در سال ۹۴ بسیار با نشاط و در حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در سال 94 صبح امروز (جمعه) با حضور علی کفاشیان در مجموعه ورزشی پژوهشگاه نفت و از ساعت 10:50 برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از ایلنا، ابتدا بازیکنان زیر نظرمربی بدنساز به دویدن دور زمین پرداخته و بدن‌های خود را گرم کردند.

* تمرین آقاوسط با حضور دروازه‌بانان در دو گروه انجام شد که با شوخی و خنده ملی‌پوشان همراه بود.

* سه دروازه‌بان حاضر در اردوی تیم ملی زیر نظر مربیان دروازه‌بانان مشغول به تمرین شدند. 

* احمد شهیدی، همبازی اسبق علی دایی و افشین پیروانی در بانک تجارت در تمرین امروز حاضر بود که با استقبال گرم افشین پیروانی مواجه شد.

* علی کفاشیان که شب گذشته (پنجشنبه شب) از سوئیس برگشته است، صبح امروز در محل تمرین تیم ملی حضور پیدا کرد. او بعد از خوش و بش با کی‌روش  با حضور در کنار زمین جلسه‌ای با پیروانی برگزار کرد.

* کی‌روش با متری بزرگ مشغول متر کردن زمین پژوهشگاه صنعت نفت شد و با چیدن قیف مشخص کرد که بازیکنان به فوتبال درون تیمی بپردازند.

* بازی درون تیمی تیم ملی در دو گروه سفید و قرمز برگزار شد که دروازه‌بانان به تناوب در چهارچوب قرار می‌گرفتند. این بازی در زمین کوچک برگزار شد.

* علیرضا حقیقی که برای همراهی تیم ملی از پرتغال به تهران آمده است، امروز در کنار دیگر ملی‌پوشان تمرین نکرد و به استخر و سونا رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *