جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

اوین؛ درآستانه واگذاری به شهرداری

سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 479999
رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به اقدامات لازم برای شناسایی زندانیان واجد شرایط استفاده از مرخصی نوروزی گفت: به طور قطع در روزهای آینده فهرست کامل این افراد مشخص خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی‌اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا تعداد زندانیانی که می‌توانند از مرخصی نوروزی استفاده کنند مشخص شده یا خیر، گفت: آمار دقیقی هنوز به دست نیامده است اما کار شناسایی زندانیان آغاز شده است و به طور قطع به صورت مصداقی زندانیانی که با آن بخشنامه رئیس قوه قضاییه شرایطشان فراهم باشند از مرخصی استفاده خواهند کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها خاطرنشان کرد: کسانی هم که می‌توانند از عفو رهبری به مناسبت روز 12 فروردین استفاده کنند اقدامات شناسایی‌شان انجام شده و لیست آنها هم به مسئولان ارائه خواهد شد.

علی‌اصغر جهانگیر درباره واگذاری زندان اوین نیز گفت: در سال جدید قطعاً مذاکراتی با شهرداری در این زمینه انجام خواهد شد البته به این شرط اوین واگذار خواهد شد که ان چیزهایی که ضرورت دارد در این واگذاری دیده شود و خواسته‌های قوه قضاییه جامه عمل پوشانده شود.

وی گفت: اگر اوین را بخواهند به قیمت خودش از ما بگیرند ما در واگذاری آن مشکلی نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *