شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱۳
۳۳
داریوش سجادی:

جناب سید حسن، شما جوان تر از آن هستید که....

سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب: 479905
اظهارات «سیدحسن» علی‌رغم همه اتصافات اخلاقی و انتسابات عالیه خانوادگی اگر ناشی از فلتات زبان نباشد می‌تواند مصداقی از عدم متابعت از قاعده هم‌گونی اقتضائات سنی و الزامات بیانی محسوب گردد.
جناب سید حسن، شما جوان تر از آن هستید که....
گروه سیاست جهان نيوز ـ  اظهارات اخیر حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی دائر بر آنکه «برخی کسانی که در دوران مبارزه زخم زبان و طعنه می‌زدند امروز کاتولیک‌تر از پاپ شده و جز خودشان کسی را قبول ندارند و عده‌ای هم که در دوران مبارزه با بی‌تفاوتی زندگی می‌کردند، امروز انقلابی‌تر از دیگران شده‌اند» چنین اظهاراتی نه از حیث محتوا بلکه از حیث خطیب نمی‌تواند مسموع باشد!

داریوش سجادی همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب ضمن انتشار تحلیل فوق نوشت: اظهارات «سیدحسن» علی‌رغم همه اتصافات اخلاقی و انتسابات عالیه خانوادگی اگر ناشی از فلتات زبان نباشد می‌تواند مصداقی از عدم متابعت از قاعده هم‌گونی اقتضائات سنی و الزامات بیانی محسوب گردد.

وی با بیان اینکه خود شما موقع انقلاب کجا بودید  ادامه می‌دهد: نغز ماجرا وقتی است که «سیدحسن» که اساسا سن ایشان کفاف دوران مبارزه را نمی‌دهد چنین سخنی را بدون «کوتیشن مارک» خطابت می‌کند که در آن صورت خواسته یا ناخواسته خود را مبدل به مصداق تحیر از جنس روژه گارودی می‌نمایند.

اما چنانچه اظهارات «سیدحسن» محصول بدآموزی  ناشی از هم‌نشینی با «هاشمی رفسنجانی» باشد در آن صورت در عرف سیاسی رفتار و گفتار «سیدحسن» بازی کردن یا بازی خوردن در زمین هاشمی و ناشیانه مبدل شدن به «مهره تحت‌الامر» برای رقابت‌های سیاسی وی با رقیبانش معنا می‌شود.
منبع:کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این حرفهای سید حسن مصطفوی(خمینی)
عواقب شوم بازی خوردن از
فتنه گران و تحریف کنندگان حضرت امام خمینی ره است
ان شاءالله تا دیرتر نشده است با بصیرت راه خود را از خناثان و فتنه گران جدا کند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
اين كه كاملا مشخصه چه كساي انقلابي نبودند و بعد از انقلاب سوار قطار انقلاب شدند و انقلابيون و سابقون را هم قبول ندارند اين حرف كاملاا مسموع است چه سيد حسن خميني جوان بگويد چه افراد ديگر
Iran, Islamic Republic of
من كه اميدي ندارم
محمد
Iran, Islamic Republic of
وظيفه است چه جوانان و چه برگترها كه آنهايي را كه بدون بليط سوار قطار انقلاب شدند و قصد بيرون كردن انقلابيون با سابقه را از قطار انقلاب دارند به همه معرفي كنيم
Turkey
قطار انقلاب؟
...
شرمنده که هنوز معنای اشارات و استعاره ها رو نمی دونی
محسن تهران
ایشان اگر مقداری ، فقط مقداری به منش و سیرت و بصیرت امام عزیز و راحل و فرزند با بصیرت آن حاج احمد آقا (ره) که پدر بزرگوارشان هستند توجه نمایند مشگلی پیدا نمی شود . از سخنان این بزرگواران می توانند دوست و دشمن ، دوغ و دوشاب ، سره از ناسره را تشخیص دهند و امیدواریم که اینگونه باشد . ان شاا...
ناهید
Iran, Islamic Republic of
چقدر از حرف راست بدتان میآید
ali
Iran, Islamic Republic of
اگه یادتون باشه در یه مقطع سنی اگه کاربدی انجام می دادیم اطرافیان می گفتند ناسلامتی داری درس می خونی بزرگ شدی ولی اگه اختلافی بین خانواده پیش می اومد وشما نظر می دادی حتی اگه درست می بود می گفتن بچه رو چه به این حرفا .حالا حکایت این روزاس
Iran, Islamic Republic of
در اینکه ایشان خیلی جوان و خام هستند شکی نیست. اما ای کاش ایشان به جای ورود نابهنگام به عرصه سیاست، به طلبگی و علم آموزی می پرداختند.
Iran, Islamic Republic of
سياست ما عين ديانت و ديانتمان عين سياست است
حرف سيد حسن ربطى به سن نداره. مگه گفته خودم بودم
دست به دامن ضد انقلاب شديد براى تخريب بيت امام!!!!
Turkey
این بیت اما دقیقا چی هست؟...
الان دیگه ماشالله همه تحلیل گر و حلال کننده مشکلات شده اند . فکر کنم که دیگه کشور هیچ مشکلی نداشته باشد چون سخت ترین مشکل بوسیله اقاین تحلیل می شود .
بابا دست از این همه کنکاش در دیگران بردارید . ناسلامتی همه مسلمون هستیم . و فقط از مسلمونی دیگران را کوچیک کردن یادگرفته ایم .
مگر در مسلمانی دیگران را کوچک میکنند ؟که چنین حرفی میزنی
سرور
شما می فرمایید حسن خمینی در دوران مبارزه حضور داشته است؟!
أحسنت به سيد حسن روح مني خميني بت شكني خميني
اگر آخرین سخنان مرحوم سیداحمد خمینی را با سخنان کنونی سیدحسن مطابقت کنیم می بینیم که این پدر و پسر حرفهایشان بر ضد است مرحوم سید احمد آقا خمینی حرف از حفظ نظام و ارزشهای انقلاب اسلامی و خونی که بهترین جوانان این مملکت ریختند تا اسلام و قران و پیروزی جمهوری اسلامی ایران برایش مهم بود برای سیدحسن خمینی کسی که در قبل از انقلاب زندان کشیده بود برایش مهم بود مرحوم منتظری هم در زندانهای پهلوی سختیهای زیادی کشید ولی امام بزرگوار خیلی راحت او را کنار گذاشتند چون حال افراد برای امام و رهبری مهم است ولی برای سیدحسن خمینی حتی آن شخص منافقان هم از او دفاع کنند باز باید او را انقلابی نامید چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا كامنت هاى من را منتشر نمى كنى.
چه ربطی دارد ..چون زمان انقلاب بچه بوده حالا حق ندارد حرف بزتد---خودت چند سالت بود ؟؟
Turkey
الان حق ندارد از قطار انقلاب حرف بزند. متوجه هستی که؟
ایشون جز نسبت ژنتیک با امام کوچکترین ربطی به انقلاب نداشته
مسعود دیپلمات
اظهارات جناب سید حسن شاید از کشفیات غیبی باشد! دراینصورت اشکالی ندارد.
ایشان در حال بازی خوردن از رفسنجانی است.و حرفاش دقیقا مثل ایشونه
ع.ص
United States
باسلام -به نظر میرسد اولویت همه ما تبعیت از بزرگمرد تاریخ امام خمینی است و بنده به عنوان کسی که دوران انقلاب را درک کرده و بر جایگاه والای امام (ره) اذعان داشته به عرض حاج حسن آقا بزرگوار عرض میکنم امام هرگز نخواست ردای بزرگی بر تن کند بلکه با دانش و بینش و... بزرگی و جایگاه رهبری برازنده ایشان شد .شما کمی صبر به خرج دهید اگر شایسته باشید حتما دیده خواهید شد هر جند متاسفانه فعلا در زمین دیگران به بازی گرفته شدهاید و این بزرگترین جفا به امام است.
کتابی
Iran, Islamic Republic of
سید حسن می داند که چه می گوید. او نه فقط نوه امام است که متولی حرم و حریم امام است. همین.
Turkey
همین؟ اون وقت حریم امام همون حرم با شکوهیه که براش ساخته؟
...
چــغــوک
قضیه همون کمال همنشین بد می باشد!!!
سنگ به درختی میزنند که ثمر دارد....
مسعود دیپلمات
Romania
اظهارات نقل قول شده از جناب سید حسن مصادیق صحیحه بسیار دارد ولی اینکه منظور خطاب ایشان چه شخص بخصوصی است ؟ نمی دانم.
جناب اقای حسن خمینی
مردم شما و مرام شما را نه از روی نسب خانوادگی بلکه از روی کاخ عظیمی که برای پدربزرک مرحومتان ساخته اید می شناسند . آنهم برای بزرگ مردی که حتی از رنگ کردن دیوار حسینیه و منزلش هم ابا داشت و به همان دیوار کاهگلی بسنده کرد . خواه در صدها گزینش شورای نگهبان موفق باشید یا نباشید.
Iran, Islamic Republic of
بهترين نظري كه خوندم همين نظر بود
امینی
Iran, Islamic Republic of
شما چه درکی از سواد حوزوی دارید جناب سجادی؟ تازه سید حسن که جوان نیست. بالای چهل سال سن دارد. تازه! یک جوان با سواد و شعور چه اشکالی دارد؟