چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۴
۱۵
مدعیان آزادی بیان، یاران خود را از مصاحبه منع کردند؛

منتخبان مجلس تهران ممنوع المصاحبه شدند!

سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب: 479903
مجلس دهم چگونه باید باشد؛ این سؤالی است که از تعدادی نمایندگان مجلس دهم پرسیدیم تا تصویری کلی از برنامه منتخبین جدید برای مجلس آینده ترسیم کنند.
منتخبان مجلس تهران ممنوع المصاحبه شدند!
گروه سیاست جهان نيوز ـ  اغلب منتخبان تهران به خاطر تازه وارد بودن از مصاحبه با رسانه‌ها منع شده‌اند.

وب‌سایت الف ضمن انتشار این خبر نوشت: مجلس دهم چگونه باید باشد؛ این سؤالی است که از تعدادی نمایندگان مجلس دهم پرسیدیم تا تصویری کلی از برنامه منتخبین جدید برای مجلس آینده ترسیم کنند.

رسیدگی به اولویت‌های معیشتی مردم، حرف اول منتخبین جدید است. در این میان البته برخی منتخبین تهران از مصاحبه خودداری کردند و حتی یکی از آن‌ها که اصرار بر عدم ذکر نامش داشت، به خبرنگار الف گفت از مصاحبه با خبرنگاران منع شده‌اند. علیرضا رحیمی، سید موسوی و مازنی از جمله افرادی بودند که خبرنگار الف با آن‌ها تماس گرفت ولی آن‌ها ترجیح دادند مصاحبه نکنند. اغلب نمایندگان تهران در مجلس یازدهم برای اولین بار است که وارد مجلس شورای اسلامی می‌شوند و عدم آشنایی آن‌ها با فضای رسانه موجب شده تا از سوی جریان حامی خویش از مصاحبه با رسانه‌ها منع شوند.

گفتنی است مصاحبه یکی از همین منتخبان با نشریات خارجی درباره حجاب، بازتاب منفی زیادی در داخل پیدا کرد به نحوی که وی مجبور به عذرخواهی و پس گرفتن اظهارات خود شد.

اخیراً برخی از مدعیان اصلاح‌طلبی تصریح کرده‌اند که باید مجلس در سایه‌ای تشکیل شود و بر عملکرد نمایندگان اصلاح‌طلب نظارت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اصولگرای اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ضعف توان علمی و تجربی منتخبین مردم تهران بر کسی پوشیده نیست

لکن این کنترل و ممانعت از مصاحبه، کار ارزشمندی است تا جلوی اظهار نظرهای ناپخته گرفته شود.

دعا می کنیم اینان نیز به پختگی لازم برسند.
تیزبین
کسی که توانایی ندارد حساب شده و منضبط حرف بزند چگونه می خواهد در مجلس قانونگذاری کند ؟! تقنین کار حساس، مهم و ظریفی است ...!!!
حسینی
این آقایون و خانوم های اصلاح طلب علاوه بر اینکه تا حالا مجلس ندیدند، هیچ سابقه اجرایی و مدیریتی هم ندارند. خدا بداد این مردم برسد.
خود کرده رو تدبیر نیست
امیدوارم دوره دوم هم با اقتدار دور اول اصولگرا ها رای بیارن
همین که شما دیدی بسه
نمیدونم اشکال از کسی هست که این نظر بی ادبانه با اسم بی ادبانه رو درج کرده، یا اشکال از اون خیمه اصلاح طلبان است که هر کسی وارد آن میشود، خارج نمیشود مگر کوردل. اینقدر از ارزش ها دورید که قد افراد را، ملاک شخصیتشان و جایگاهشان نزد خدا، می دانید.
بچه و دختر مدرسه ای اند!!
این مردم خودشان انتخاب کرده اند وخود کرده را تدبیر نیست
این خانم نیامده فکر کرد علامه دهر است مصاحبه کرد وقتی فهمید که خبرگزاریهای بیگانه از حرفهایش با سانسور به نفع خودشان استفاده نمودند زمانی بود که کار از کار گذشته بود. اینان هنوز غربیان را نشاخته بودند. بنظر من کار درستی است کسی که برای اولین بار نماینده مجلس می شود برای اینکه اطرافش را خوب بشناسد باید مدتی سکوت کند تا کاملا اشراف کامل به اطرافش داشته باشد.
این ها اصلا کی هستند؟
آیا سفارت انگلیس آن ها را می شناسد؟؟
سعید110
چون حرف زدن بلد نیستند.
دیشب در برنامه ای در شبکه افق، خانم الهیان و طیب زاده با یک خانم از شورای شهر و یک خانم از دولت به بحث و گفتگو پرداختند. و فرق دوغ و دوشاب معلوم شد.
شادی
کسانی که برای شعار پوچ به افراد بی تجربه وبی ایمان رای می دهند دنیا تا قیامت مدیون قشر فقیر وکم در آمد جامعه هستند
Iran, Islamic Republic of
باشه شماها که 10 سال در مجلس بودید چه گلی بر سر مردم زدید ؟
Iran, Islamic Republic of
قربانی های فتنه گران خواهند شد.
آلت دست سیاست بازان
سکوی پرش مکاران
سوارکاران ماهر ....
ثناگویان فاخر
ودو سال دیگر موج سواران تاجر
جبهه افسادطلبان
هنگامیکه به آنان می گویید در زمین فساد نکنید، می گویند ما اصلاح کننده ایم!