دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۲
مظفری‌زاده: خورشیدی به خوبی بازی پرسپولیس را سوت زد

کارشناسی داوری پرسپولیس و صبا

جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب: 479317
داور بین المللی سابق فوتبال ایران گفت: اشکان خورشیدی و کمک هایش به خوبی بازی پرسپولیس و صبا را قضاوت کردند.
به گزارش جهان، سعید مظفری زاده در گفت و گو با فارس در مورد نحوه قضاوت اشکان خورشیدی در بازی پرسپولیس و صبای قم گفت: با فروکش کردن اختلافات بین کمیته داوران و دپارتمان داوری و اضافه شدن چند داور با تجربه کشورمان به جمع قاضیان این فصل، رفته رفته شاهد ارامش در فضای داوری فوتبال و قضاوت های خوبی از این مجموعه هستیم.

وی ادامه داد: در بازی دیروز استقلال و پدیده احمد صالحی با وجود اینکه می توانست در دقایق پایانی با مدیریت صحنه ها کمتر دست به جیب شود ولی در مجموع عملکرد خوبی از خود ارائه داد. در مهم ترین صحنه این مسابقه حمید غمزه کمک داور اول مسابقه با جاگیری مناسب و تمرکز بالا به درستی دستور به ادامه بازی در صحنه ای را داد که روشنگر توپ را قبل از عبور کامل از خط دروازه به زمین بازی برگشت داد.

مظفری زاده با اشاره به قضاوت بازی تراکتورسازی و فولاد گفت: از بازی های مهم دیگر این هفته مسابقه تراکتورسازی و فولاد بود که رضا کرمانشاهی در هر سه پنالتی به درستی تصمیم گرفت هر چند که در صحنه پنالتی اعلام شده به نفع تراکتورسازی، دروازه‌بان فولاد را به دلیل سلب موقعیت آشکار گل باید از زمین بازی اخراج می کرد .
این داور بین المللی سابق فوتبال ایران در مورد بازی پرسپولیس و صبا گفت: در بازی حساس امروز تیم های پرسپولیس و صبای قم تیم داوری عملکرد بسیار خوبی داشت و اشکان خورشیدی با دوندگی مناسب و استفاده به موقع و درست از کارت های خود بازی را به خوبی کنترل نمود.
از نکات قابل اشاره در این مسابقه رفتار متین و مناسب پیروز سیف الله پور داور چهارم مسابقه در قبال واکنش های مربیان دو تیم بود که نقش موثری در حفظ ارامش این بازی داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعیدی
پرسپولیس شیر خفته بیدر شد
سعید مظفری زاده کماکان درخدمت تیم محبوبشه!