دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۲۰
۱۶
نگاهی دیگر به انتخابات اسفند 94؛

آقای تدبیرهای بزرگتر/ مهاجرانی: ندیده‌های ندیده‌های ما هم تغییر نظام را نخواهند دید!

دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 478544
حالا تحریم کننده انتخابات و استعفا دهنده مجلس ششم و صاحب نظریه آتشفشانهای سوزان و فلان عضو نهضت آزادی، همه دعوت به انتخابات می کنند و می آیند. حتی آنتن بی بی سی فارسی هم دعوت به انتخابات می کند. و البته همه شان در پازلی بزرگتر بازی می کنند و آن تثبیت و تحکیم نظام قدرتمند جمهوری اسلامی است.
آقای تدبیرهای بزرگتر/ مهاجرانی: ندیده‌های ندیده‌های ما هم تغییر نظام را نخواهند دید!
گروه سیاست جهان نيوز ـ سید محمدعلی صدری نیا: نمی دانم یادتان هست یا نه، تا همین چند سال پیش یک سری ها بیرون از ایران در شبکه های ماهواره ای توهم داشتند که فلان روز به ایران می آیند و به قول خودشان رژیم را ساقط می کنند و بر مسند امور می نشینند. امثال جناب هخا که حتی قرار زمان و مکان فرود هواپیمایش را هم با توهم گذاشته بود.

نمی دانم یادتان هست یا نه، روزی عده ای از نمایندگان مجلس در دوران اصلاحات با هم قرار گذاشتند که همه با هم یکباره استعفا دهند و کمیت کشور را لنگ بگذارند و نظام را مجبور به عقب نشینی از قانون و از نظارت شورای نگهبان کنند.

به گمانم یادتان هست روزی که عده ای نامه نوشتند و از آتشفشانهایی که از درون سینه های سوزان تغذیه می شوند گفتند و تهدید کردند که اگر خواستشان محقق نشود، این آتشفشانها به کف خیابانها خواهد رسید. و رساندند و آتش زدند و سوزاندند و هشت ماه کشور را به آشوب کشیدند،تا نظام یک قدم عقب برود و صندوقهای رای مردم را، یعنی امانات مردم که حق الناس بود را باطل کند.

و حتما یادتان هست همین انتخابات چند سال پیش مجلس نهم را. که عده تحریمش کردند با این تصور که مردم نمی آیند و آبروی نظام می رود و چهارستون بدن نظام می لرزد...

اما حالا بعد از این انتخابات می شود خوب قضاوت کرد همه این اتفاقات را. آقا نه یک قدم از قانون و نظارت شورای نگهبان کوتاه آمد. نه راضی شد به باطل کردن امانات مردم در سال هشتاد و هشت. و نه اجازه داد ذره ای لرزه به پیکر نظام بیفتد از شر تحریم کنندگان و بدخواهان. همه تهدیدکنندگان حکایتشان حکایت جناب هخا و دوستانش شد و به تاریخ پیوستند...

آقا این روزها حتی با صدای رسا و بلند از همه کسانی که نظام و انقلاب را هم قبول ندارند دعوت می کنند تا پای صندوقهای رای بیایند و اتفاقا آنها هم می آیند و سر و دست می شکنند برای دعوت مردم به انتخاباتی که تا دیروز تحریمش می کردند و سر و دست می شکنند برای رای دادن به تایید صلاحیت شدگان توسط شورای نگهبانی که تا دیروز تضعیفش می کردند. حالا تحریم کننده انتخابات و استعفا دهنده مجلس ششم و صاحب نظریه آتشفشانهای سوزان و فلان عضو نهضت آزادی، همه دعوت به انتخابات می کنند و می آیند. حتی آنتن بی بی سی فارسی هم دعوت به انتخابات می کند. و البته همه شان در پازلی بزرگتر بازی می کنند و آن تثبیت و تحکیم نظام قدرتمند جمهوری اسلامی است.

و بی‌خود نیست که مهاجرانی از آنور آب می گوید:"ابتکار نخست در ساخت فضای جدید سیاسی و اجتماعی از آنِ آیت الله خامنه ای است. با توجه به تجربه برجام و انتخابات خبرگان و مجلس، می توان از ثبات سیاسی به نحو روشنی سخن گفت. تلاش برای تغییر رژیم در ایران دیگر یک افسانه است. آن جمله معروف تمام گزینه ها روی میز است دیگر به تاریخ سپرده شد. ندیده های ندیده های ما هم تغییر نظام در ایران را نخواهند دید!"

نمی دانم آن تحریم کنندگان و تضعیف کنندگان و تهدیدکنندگان، امروز دریافته اند که آجر روی آجر بند نمیشد، اگر یکی از خواسته های آنان محقق می شد؟ و باید خواب ثبات سیاسی در ایران را میدیدیم اگر بنا بود تدبیر آنان عملی شود؟!

اما خدا را شکر که این مملکت آقایی دارد و آقای ما آقای تدبیرهای بزرگتر است...

چه قصه، قصه پر ماجرای انتخابات در ایران باشد، چه پرونده پر پیچ و خم هسته ای...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شادی
خدارا شکر به ما رهبردانشمند وبا تدبیر داد ..
عباس صفوی
Iran, Islamic Republic of
شکر نعمت به این است که گوش به فرمانش باشیم و هر کس برای خودش سازی نزند. اگر چنین کردیم خوشا به حالمان و گرنه حتی اگر امام معصوم هم رهبری جامعه را بر عهده داشته باشند قبیله اشراف و حامیان خارجی اش جمل ها و صفین ها و نهروان ها راه می اندازند و او هیچ کاری نمی تواند بکند و تدبیرهایش بی اثر می شود .
خداپرست از چالوس
با سلاو و احترام به همه دوستانی که به این نظر چه امتیاز مثبت دادند و چه منفی . خواستم عرض کنم دلیل امتیاز مثبت موافقین معلوم هست و ای کاش یک نفر از دوستان عزیزی که با نظر فوق موافق نبوده و امتیاز منفی دادند با رعایت ادب و اخلاق اسلامی و انسانی دلیل مخالفتش را اعلام نماید تا شاید ما هم با او هم نظر شویم .
حسن
.حضرت آقا همواره توصیه به شرکت فعال مردم داشتند.
عااااااااالى بود
سر ...
Iran, Islamic Republic of
..
مردم .رفتند رای دادند .
مصطفی
از خودتان بپرسید شما چرا رای نیاوردید؟
مهم نیست عزیز دل که چه کسی رای آورد، مهم این است که هر کس تلاش و تحقیق کرده و به نتیجه اش رای داده. به امید خدا و یاری حضرت صاحب الزمان هر چه از صندوق ها بیرون بیاید ، خیری در آن برای ملتی نهفته است که پشت نظام متکی به ولایت فقیه ایستاده است.
محمد
به زبان بره ره ای می پرسم. ایکه الآن وگفتی، ای یعنی چه؟؟؟
الحمد الله تو ایران که رای آوردیم.
راستی چقدر میگیری تو فضای مجازی جا بندازی افسادطلبان بردن؟! حتی برخلاف آمار تابلو؟! البته این تیپ دروغ ها خیلی شبیه به دروغ های ماهواره هاست. ماموریته دیگه!
Iran, Islamic Republic of
آقا مصطفی اصلاحات فقط تو تهران موفق بود نه شهر های دیگه
Iran, Islamic Republic of
اصل اقتدار و پا برجايي انقلابه.
اولا چه ربطی دارد؟
ثانیا در کل کشور چه کسی گفته اصول گرایان رای ینیاورده اند؟ ثالثا در تهران هم که رای ها لیستی داده شده است، رای اصول گرایان رای پایینی نیست. این ماهیت انتخابات است که یکی میبرد و یکی می ماند.
حال این شمایید که باید شب و روز مواظب باشید تا با سهل انگاریها، شتایزدگیها و سیاسی کاری هایی که همزادتان است، رکورد قافیه باختن را به اسم خود نزنید.
اولا ایران فقط تهران نیست.
ثانیا در همین تهران هم آرای اصول گراها بسیار زیاد بود. در شهرستان ها تعداد زیادی از اصول گراها به دور دوم رفتند و همین الان هم اکثریت مجلس آینده اصول گراست. البته من برای اصول گراها سر و دست نمیشکنم ولی شما بهتر است دیدتان را اصلاح کنید که اگر در ریاست جمهوری رئیس جمهور لب مرزیتان دوباره رای نیاورد دچار تصورات متوهمانه نشوید.
United States
احسنت
محمدحسن
عالی بود خدا قوت