جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

رای قاطع آیت اله صادق آملی لاریجانی

چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب: 477673
بی تردید راز اقبال مردم خطه دارالمومنین علاوه بر فقاهت فضیلت، تقوا و اجتهاد حضرتعالی، بخاطر اعتماد، نصرت و وثوق مقام معظم رهبری به ریاست محترم قوه قضائیه می باشد.
به گزارش جهان: با انتخاب  آیت اله صادق آملی لاریجانی با اکثریت آرا به مجلس خبرگان، احمد حضرایی به همرا عده ای زیادی از جانبازان خصوصا جانبازان آمل موفقیت این بزرگوار را تبریک گفت: 

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک حضرت آیت اله صادق آملی لاریجانی دامت برکاته
سلام علیکم ، پس از عرض تحیت ،
مردم شریف ، مومن و انقلابی استان مازندران در حماسه 7 اسفندماه رای اول خویش را در انتخابات خبرگان رهبری به مجتهد اعلم، فقیه عالیقدر و دانشمند برجسته حضرت آیت الله صادق آملی لاریجانی دادند. بی تردید راز اقبال مردم خطه دارالمومنین علاوه بر فقاهت فضیلت، تقوا و اجتهاد حضرتعالی، بخاطر اعتماد، نصرت و وثوق مقام معظم رهبری به ریاست محترم قوه قضائیه می باشد. به سهم خویش این حسن انتخاب ، ولایت مداری و  تیزبینی مردم شهید پرور استان مازندران را به مقام معظم رهبری، حضرتعالی و ملت شریف ایران اسلامی بالاخص استان مازندران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
                                                                                
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *