يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

تمایل خارجی‌ها به نیروگاههای برقابی ایران

سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 477295
مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: تاکنون شرکت های خارجی متعددی از کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری در زمینه احداث نیروگاههای برق‌آبی در ایران ابراز تمایل کرده اند که مذاکرات در این خصوص در حال انجام است.
به گزارش جهان، سید محمدرضا رضازاده در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت:‌ شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران کارفرمای پروژه های برق‌آبی کشور است و در صورتی که در مذاکرات خارجی وزارت نیرو، در خصوص سرمایه گذاری شرکت های خارجی در احداث نیروگاههای برق‌آبی ایران توافقی حاصل شود، این شرکت ها با کارفرمایی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به نمایندگی از دولت، فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: تاکنون شرکت های خارجی متعددی از کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری در زمینه احداث نیروگاههای برق‌آبی در ایران ابراز تمایل کرده اند که مذاکرات در این خصوص در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران تصریح کرد: در صورتی که سرمایه گذاری یک شرکت خارجی در پروژه های برق‌آبی ایران نهایی شود، پروژه مورد سرمایه گذاری از بین طرح هایی که در شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران مطالعاتش به انجام رسیده و آماده سرمایه گذاری است، انتخاب خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *