يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۳
شکست پیکان و پیروزی خونه به خونه

نتایج هفته بیست‌وهشتم لیگ یک فوتبال

دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب: 477214
هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز با برگزاری 10 دیدار آغاز شد که تیم صدرنشین پیکان با نتیجه یک بر صفر مقابل گل‌گهر سیرجان شکست خورد اما با توجه به اختلاف 6 امتیازی این تیم با خونه به خونه شاگردان مرزبان همچنان در صدر جدول باقی ماندند. این سومین شکست پیکانی‌ها در این فصل از رقابت‌ها بود. تیم خونه به خونه مقابل آلومینیوم هرمزگان با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید و فاصله امتیازی خود را به 3 امتیاز کاهش داد. خونه به خونه با این پیروزی 50 امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، پیکان که هفته‌هاست صدرنشین بلامنازع لیگ دسته اول است، پس از دو هفته تساوی، از حریف اصفهانی اش شکست خورد تا زنگ خطر برای این تیم به صدا درآید. هرچند تساوی تیم دوم جدول تا حدودی از ضرر این باخت برای پیکان کم کرده است. تک گل گل‌گهر سیرجان را آرمان اکوان به ثمر رسانده است.

مس رفسنجان از ساعت 14:25 میزبان پاس بود. دیدار دو تیم بدون گل مساوی دنبال می‌شد که در دقیقه 93 حسین قهارپور از مس دروازه پاس را باز کرد تا هر سه امتیاز بازی به حساب میزبان ریخته شود.

در دیگر دیدار امروز (دوشنبه) پارسه در تهران با یک گل شهرداری اردبیل را شکست داد. حجت اسلامی تک گل این بازی را به ثمر رساند.

خیبر در خرم آباد از نفت آبادان پذیرایی کرد. میزبان در این دیدار ابتدا با گل علی صدرا (پنالتی) از حریف پیش افتاد اما در ادامه امیر ذلیکانی، فاخر تهامی و محمد شادکام سه گل برای تیم آبادانی به ثمر رساندند تا دست پر به شهر خود بازگردند. هرچند خیبر در دقیقه 96 بازی یک ضربه پنالتی دیگر نیز به دست آورد تا علی صدرا دومین گل خود و تیمش را نیز به ثمر برساند اما این گل تاثیری در نتیجه کلی مسابقه نداشت.

دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و ایرانجوان بوشهر به تساوی یک بر یک انجامید. رضا احمدشاهی برای ایرانجوان و مهران امیری برای گیتی‌پسند گلزنی کردند.

همچنین دیدار تیم‌های نساجی مازندران و داماش گیلان به تساوی یک بر یک انجامید. محمدرضا مهدوی برای داماش و شاهین مجیدی برای نساجی گل زدند.

سومین دیدار امروز (دوشنبه) که به تساوی یک بر یک انجامید، بین تیم‌های آلومینیوم اراک و فولاد یزد برگزار شد. حمید غلامی برای فولاد و عماد میرجوان برای آلومینیوم گلزنی کردند.

در هفته تساوی‌ها دیدار حساس ماشین‌سازی تبریز و مس کرمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

همچنین تیم خونه به خونه مقابل آلومینیوم هرمزگان با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید و فاصله امتیازی خود را به 3 امتیاز کاهش داد. خونه به خونه با این پیروزی 50 امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *