پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

تشکر وزارت کشور از حضور حماسی مردم

شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 476577
وزارت کشور در اطلاعیه شماره 36 اعلام کرد که در خصوص نتایج آراء، حوزه‌های انتخابیه ملاک عمل اطلاعیه رسمی ستاد انتخابات کشور است.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور متن اطلاعیه شماره 36 ستاد انتخابات کشور به شرح زیر است:

با سپاس بیکران به درگاه خداوند متعال که توفیق خدمت‌گذاری به مردم شریف ایران اسلامی را به ما اعطا فرمود و ضمن تشکر از ملت حماسه‌آفرین که تجسم وحدت ملی را با انسجام و همبستگی ستودنی خود در پای صندوق‌های اخذ رأی در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری به دفتر حماسه‌های انقلاب اسلامی افزودند نظر به پایان رأی‌گیری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به آگاهی عموم مردم شریف، رسانه‌های جمعی و خبرگزاری‌ها می‌رساند در خصوص نتایج آراء، حوزه‌های انتخابیه ملاک عمل اطلاعیه رسمی ستاد انتخابات کشور است.

فرصت را مغتنم شمرده از همه کسانی که از ساعت آغاز روز رأی‌گیری با دل‌های مملو از ایمان و عشق به آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در انتخابات حضور یافتند، صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *