شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

اقدام انگلیس مردم را هوشیارتر کرد

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۵
کد مطلب: 476015
کاندیدای جامعتین در انتخابات خبرگان خوزستان گفت: روحانیت همواره در طول تاریخ ثابت کرده است که با استعمار و استکبار مخالف است به گونه ای که حتی در یک قرارداد استکباری و استعماری اسم یک روحانی وجود ندارد.
به گزارش جهان، آیت الله محسن حیدری در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه حمایت‌ رسانه‌های غربی اعم از انگلیس و آمریکا از برخی لیستهای انتخاباتی امری طبیعی است، اظهار داشت: انگلیس همواره دشمن خونین دنیای اسلام و ایران اسلامی بوده و هست و تنها درپی نفوذ در پیکره مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: حضور برخی از افراد انقلابی که تا دیروز حرف آنها اسلامیت و مبارزه با استکبار و استمعار بود  مایه تعجب است، که چگونه حال از حمایتهای غربی‌ها استفاده می‌کنند و هیچ‌گونه تبری هم نمی جویند.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دخالتهای مکرر غربیها در برنامه‌های ملی و اسلامی ایران اسلامی، گفت:این حمایت‌ها شبیه حمایتهایی است که آمریکا، اسرائیل و غرب از دیگران کردند و آنها به فکر اینکه به خاطر حمایتهای غربی تمام امورشان بر وفق و خواسته آنها خواهد بود با غرب همکار شدند.

وی تصریح کرد: در حالی که تجربه نشان داده است که  آمریکا، انگلیس و اسرائیل هیچ غلطی نمیتوانند انجام دهند و با این حمایتهای پوچ و خالی تنها ملت همیشه در صحنه ایران را بیدارتر می کنند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه کاندیدا بدانند که حمایت های غرب به ضررشان تمام خواهد شد، عنوان کرد: کاندیدا ها بدانند که مردم متوجه رابطه‌های مستقیم و غیر مستقیم آنها با عوامل بیگانه شده اند و عملا هیچ کاری را نمیتوانند انجام دهند.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود به جامعه روحانیت اشاره کرد و گفت: مایه تاسف است که برخی لباس روحانیت بر تن دارند اما مورد حمایت کشور های غربی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: روحانیت همواره در طول تاریخ ثابت کرده است که با استعمار و استکبار مخالف است به گونه‌ای که حتی در یک قرارداد استکباری و استعماری اسم یک روحانی وجود ندارد.

آیت الله حیدری خطاب به ملت ایران، بیان کرد: مردم باید بدانند افرادی که مورد حمایت استعمار قرار گرفته اند نه تنها برای کشور مفید نیستند بلکه برای منافع ملت ایران افرادی مضرو زیان آور هستند.

وی با اشاره به نحوه انتخاب فرد اصلح ، عنوان کرد: مردم می توانند از طریق شناخت کاندیدا و یا اعتماد به لیست های مورد اعتماد ، کاندید اصلح را انتخاب کرده و به آن رای دهند.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم با رای ندادن به کاندیدا مورد حمایت کشور های غربی موضع خود را اعلام می‌کنند، گفت: ملت ایران با توجه به ندای مقام معظم رهبری، مبارزه با استکبار جهانی و تامین منافع ملت ایران در انتخابات شرکت کنند که این حضور حداکثری بدون شک در حفظ منافع اسلام و ایران بدون تاثیر نخواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *