دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

حاشیه‌های پلی‌آف لیگ برتر والیبال

يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب: 475483
دیدار پیکان و متین صالحین ورامین از دور سوم پلی‌آف لیگ برتر والیبال در حالی آغاز شد که با وجود خالی بودن نیمی از ظرفیت جایگاه تماشاگران، اکثر هواداران تیم متین ورامین پشت در ورودی خانه والیبال مانده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور سوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال پیکان امروز از ساعت 17 در خانه والیبال تهران میزبان متین صالحین ورامین بود. در حالی که ماموران یگان ویژه و نیروی انتظامی تمهیدات ویژه‌ای را برای این مسابقه اتخاذ کرده بودند، از ساعتی قبل از شروع مسابقه ورود و خروج افراد تحت تدابیر شدید امنیتی کنترل می‌شد به طوری که حتی خبرنگاران نیز بازرسی بدنی شدند و در مواردی جلوی ورود شارژر و لپ‌تاپ آن‌ها را نیز گرفتند.

همچنین در حالی که تقریبا نصف سکوهای خانه والیبال تهران خالی بود، از ورود جمع کثیری از هواداران تیم متین ورامین به سالن جلوگیری شد و فقط قسمت مهمان به آن‌ها اختصاص یافت.

برخورد ماموران انتظامی به حدی سخت‌گیرانه بود که حتی بازیکنان ملی‌پوشی مانند پوریا فیاضی، آرش کمالوند و پیمان کریمی بارها روی سکوی تماشاگران جابه‌جا شدند و نتوانستند از جایگاه مورد نظر بازی را ببینند.

خوان سیچلو مربی تیم ملی به همراه امیر خوش‌خبر سرپرست، از نزدیک این بازی را تماشا می‌کردند.

در دور سوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر همزمان ثامن الحجج خراسان میزبان شهرداری تبریز است. تیم‌های برنده امروز جواز حضور در نیمه نهایی را کسب می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *