سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۲
۴

اعتراف جالب مشاور اصلاح طلب روحانی درباره مجلس ششم

یونسی: روحانی نشان داده اصلاح طلبانه تر از اصلاح طلبان رفتار می کند
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 474596
مشاور اصلاح طلب روحانی به تندروی هم جناحی هایش در مجلس ششم اعتراف کرد.
اعتراف جالب مشاور اصلاح طلب روحانی درباره مجلس ششم
گروه سیاست جهان نيوز ـ علی یونسی، مشاور رئیس جمهور در امور اقوام، در گفتگویی با آرمان اظهار داشت: اصلاح‌طلبان هزينه زيادي براي تندروي‌هاي برخي از بخش‌هاي خود پرداخت كرده‌اند برای مثال مجلس ششم با اينكه مجلسي قوي بود اما نبايد براي حاكميت نگراني و تشويش ايجاد مي‌كرد. وارد شدن اين مجلس به برخي مسائل كلي نظام به هيچ عنوان به مصلحت نبود

به گزارش جهان، وزیر اطلاعات دولت اصلاحات گفت: در سال 88 نيز اصلاح‌طلبان با نوعي بردباري سياسي می توانستند از بسياري از آسيب‌هايي كه نظام و جريان اصلاحات با آن مواجه شد جلوگيري كنند.

وی در بخش دیگری از گفتگویش، با بیان اینکه "اگر تندروي را از جريان اصلاحات حذف كنيم به فردي مانند آقاي روحاني دست پيدا مي‌كنيم" افزود: ما برسر اسامي با كسي دعوا نداريم. آقاي روحاني در عمل نشان داده از بسياري از اصلاح‌طلبان، اصلاح‌طلبانه‌تر رفتار مي‌كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Iran, Islamic Republic of
اقرار دارید مجلس ششم و فتنه 88 برای نظام هزینه درست کرد چرا محکوم نمی کنید ؟ قبول کنید اینده نظام از طرف اصلاح طلبان تهدید می شود به نظر می رسد هر وقت زمام امور را بدست می گیرند مردم را به با عملکردشان گروگان می گیر ند ....
Turkey
اگر تندروی را از جریان اصلاحات حذف کنیم اصلاحات میمرد.
این وزیر اطلاعاتشون بوده. کاش وزارت اطلاعات تبدیل به سازمان اطلاعات و زیر نظر رهبری اداره میشد
ایرانی
آره جون خودت از روی کار آوردن فتنه گرا و... معلومه !!!!