دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
از سوی قرارگاه شهید باقری؛

نشریه ۵۷ با موضوع انتخابات منتشر شد

سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب: 474512
دوازدهمین شماره از نشریه تحلیلی، تبیینی ۵۷ با موضوع انتخابات از سوی قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی منتشر شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، دوازدهمین شماره از نشریه تحلیلی تبیینی"پنجاه و هفت" از محصولات مرکز رسانه‌ای 57 قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی در 80 صفحه منتشر شد.
 
ماهنامه 57 در آستانه برگزاری انتخابات‌های دهم مجلس و هفتم مجلس خبرگان  به بررسی جایگاه  مجلس و اهمیت انتخابات آن می‌پردازند.
 
مهمترین موضوعات بررسی شده در این شماره گزارش‌های تحلیلی از جمله "بررسی تاریخی جریان نفوذ در مجلس" ، "فراز و فرودهای مجلس شورای ملی از مشروطیت تا انقلاب اسلامی"، مهمترین رویدادهای ادوار مجلس در جمهوری اسلامی" ، "اینفوگرافیک آمار ادوار مجلس" ، "تاملی بر دوگانه نماینده دولتی مردمی"، گفت‌وگو با باسابقه‌ترین نماینده مجلس مهندس باهنر و "بررسی در راس امور بودن مجلس در کشور های دیگر" است.
 
در دیگر بخش‌های این شماره به "شفافیت مالی مسئولان و قوانین آن" و "همچنین  بازخوانی اتفاقات مهم مجلس خبرگان" پرداخته می‌شود.
 
بخش گزارش این شماره از 57  نیز به بازتاب فعالیت‌ها و برنامه‌های تشکل‌ها در ماه اخیر می‌پردازد.
 
نشریه «پنجاه و هفت» به مدیرمسئولی صادق احمدی و سردبیری محمدحسن صادق‌پور به همت قرارگاه شهید باقری تهیه و منتشر می‌شود.
 
برای دریافت ماهنامه 57  و گرفتن اشتراک شماره‌های بعد می‌توانید به بخش اشتراکات سایت این نشریه به آدرس mag57.ir مراجعه کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *